Zoeken Vraag het forum

Bultje in tong

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik ben 17 jaar en heb vandaag een verdikking in mijn tong ontdekt. Ik heb sowieso vaak last van verdikkingen (kaak, hals) en heb ook al jaren in mijn hals en kaak een bultje zitten maar dit is niks. Ik maak me nu erg druk over de verdikking in mijn tong, het zit voorin en aan linkerkant. Aan rechterkant voel ik ook een soort verdikking, lijkt net een soort van zacht botje dat naar achteren loopt. Kan iemand mij helpen? Ik maak me erg veel zorgen. Het doet verder helemaal geen pijn trouwens.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om daar iets over te zeggen. Als je je er zorgen over maakt, ga dan even naar je huisarts. Die kan het dan in ieder geval even goed bekijken.

Reageren
    Anoniem

Hoe is het er nu mee? Wat was het uiteindelijk?

Reageren
    Anoniem

Ik heb precies hetzelfde, dus ik bene erg benieuwd wat het uiteindelijk was.

Reageren
Reageer op: Bultje in tong
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.