- Anoniem19 juni 2014 om 18:40
Hey hallo,
Ik heb last van witte bultjes op mijn tong. Ik denk na een avond alcoholconsumptie, maar weet ik niet zeker. Ik heb ook al langer last van kapotte mondhoeken en ik heb een beugel.
Huisarts dacht aan een schimmelinfectie, maar was daar niet zeker van. Wat ik ervoor heb gekregen lijkt niet aan te slaan.
Iemand die het bekend voor komt?
[IMG]http://i62.tinypic.com/n5qamc.jpg[/IMG]
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 juni 2014 om 20:05Het lijkt inderdaad op tongpapillen. Wat heb je voor de infectie gekregen en hoelang gebruik je het nu?
ReagerenAnoniem24 juli 2015 om 10:16Ik heb dus net hetzelfde… Weet je toevallig wat het is en hoe je het weg krijgt?
Reageren
Arts denkt ook aan schimmelAnoniem.x3 juni 2017 om 19:39Ik heb daar ook last van maar het komt niet door alchohol want ik ben minder jarig en ik weet het ook niet door wat het komt ik heb al 4 dagen last maar het gaat niet weg weet er iemand de oorzaak?
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2017 om 19:58Het kan een schimmelinfectie zijn
ReagerenAnoniem 226 juli 2018 om 22:28Ik heb dit al nu een week op wat kan dit wijzen. Dit is wel niet de eerste keer dat ik dit heb gezien op mijn tong.
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
7 juli 2018 om 01:17Dat kan een schimmelinfectie zijn. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenAnoniem 227 juli 2018 om 21:22Kan dit wijzen op HIV?
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2018 om 02:08Nee, dat is geen HIV symptoom
ReagerenPoppy28 augustus 2018 om 00:40Zijn jullie al wijzer? Ik heb exact zo’n tong als op de foto van Anoniem 22. Het is ook pijnlijk. De dokter heeft een beetje wangslijm afgenomen en op kweek laten zetten. Over twee eeken krijg ik de uitslag. Hij dacht ook aan een schimmelinfectie door een antibioticakuur. Omdat ik ook hetgeen ik de antibioticakuur (slokdarmontsteking) voor heb gekregen op kweek moest zetten heeft hij gelijk de tong meegenomen.
Als ik het weet dan meld ik het.
Reageren