Zoeken Vraag het forum

Zwarte, met bloed gevulde, bultjes in de wang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • johnhurkmans

Hoi allemaal,

Sinds gisteren heb ik aan de binnenkant van mijn wang twee redelijk grote (circa een 0,25cm diameter) zwarte bultjes zitten. Dit heb ik vorig jaar ook eens gehad, en ze zijn gevuld met bloed. Wanneer ik deze bultjes kapot knijp/kras, stromen ze eerst leeg, waarna ze na een halve dag alweer weg zijn.

Ik maak mij niet ernstig zorgen, aangezien ik dit pas sinds gisteren heb, en dit vorig jaar ook zo weer weg was. Desondanks ben ik toch erg nieuwsgierig naar wat dit is? Heeft iemand hier ook ervaring mee?

met vriendelijk groet,

John

5 reacties
    Reageren
    johnhurkmans

Weet echt niemand dit hier?
    Dit stelt me helaas wel teleur..

mvg

Reageren
    milla

Geen idee.
    Lijkt me ook niet goed en slim dat je ze zelf uitknijpt hoor !
    Miss toch effe naar laten kijken voor de zekerheid.

Reageren
    Petrina

Ik heb dit ook weleens en verdwijnt meestal vanzelf weer. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat dit is. Bij mij is het al een tijdje geleden, maar nu heeft mijn zoon er ook een paar. Mijn man zegt dit ook weleens te hebben. Als het morgen nog is, gaan we misschien wel even bij de huisarts vragen wat dit is. Als ik er achter kom dan plaats ik hier nog wel een reactie.

Reageren
    T

Hi John, en ieder ander die dit 11 jaar na dato leest.

Je wang is tussen je kiezen gekomen tijdens bv het praten, eten, slapen etc. Ik bijt vrijveel aan de binnenkant van mijn wang en ik kan je garanderen dat het niks ergs is.

Mvg

Reageren
Reageer op: Zwarte, met bloed gevulde, bultjes in de wang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.