- Lola10 september 2012 om 09:16
Ik zweer bij Blistex.
B.Jansen19 september 2012 om 19:22loop al jaren met open mondhoeken.
Reageren
ik heb van de huis arts vitamine B,HELPT NIET.
VOLGENDE STAP.NIEUW GEBIT HELPT NIET..
TOEN WEER ZINK ZALF HELPT NIET.
wie weet er raad voor mijn probleem…………….Hanneke20 september 2012 om 00:19Wat heb je zelf al gesmeerd?
ReagerenLisanne10 oktober 2012 om 15:53Ik had er eerst ook last van wel een half jaar als het niet langer is.
Reageren
De dokter vertelde mij dat het een bepaald eczeem op mijn lippen was. Ik kreeg een zalfje tegen eczeem met inderdaad ook een hormoon. maar dat moet je heel licht opsmeren. Dus een bezoekje aan de dokter en het kan binnen een paar weken over zijn! Bij mij duurde het wel iets langer dan een week dat ik merkte dat het wegging! Ook moet je al je lippenspul en Lipgloss die je oogt hebt gebruikt weggooien. Een spulletje dat heel fijn is dat je bijvoorbeeld kan gebruiken als het over is en je een beetje gevoelig bent tegen bepaalde merkjes en echt irritatie loos is, is 8 hours cream elizabeth arden je hebt het in een tube en in lippenspul. ik heb het alle bij gebruikt maar ik zal de tube eventueel nemen want je kan het tegen van alles gebruiken. wonderspul! ik hoop dat je er wat aan heb.Anneke16 oktober 2012 om 10:53Ik weet niet of er meer mensen ervaring mee hebben, maar ik krijg rode pijnlijke bultjes op mijn lippen na het eten van bv kiwi of sinaasappelen, laatst heb ik bij keelpijn veel vitamine c zuigtabletten gebruikt, prompt kwamen de lipblaasjes opzetten.
Reageren
En als ik vaseline of lipbalsem gebruik dan verergert de situatie alleen maar, dan worden de lippen rood en pijnlijk
Ook ik heb diverse allergie onderzoeken gehad, maar hier kwam niets uit
Maar als ik geen zuur fruit gebruik, dan heb ik weinig of geen problemenNel10 augustus 2013 om 19:59Kan Je die Protopic zalf bij de Apotheek kopen of alleen van de huis arts?
ReagerenNel10 augustus 2013 om 20:02Kan je die Protopic zalf bij de Apotheek kopen of krijg je dat alleen op recept bij de huisarts?
ReagerenNel10 augustus 2013 om 20:13Waar koop je 8hours cream elizabeth arden in een tube???????
ReagerenAnoniem30 december 2014 om 13:31Heb sinds enkele weken last van mond en lipbranden nadat ik een afdruk van een boven en beneden gebit heb laten maken. Mijn bovengebit word vervangen en beneden moeten tanden getrokken worden en dan het gebit Erin. Verschrikkelijk is dit nu. Zeker ook daar ik ziek ben en zuurstofafhankelijk. Weet me geen raad meer.
ReagerenAnoniem1 maart 2015 om 18:23Het kan misschien een ontsteking of infectie zijn. Ik zou maar naar de huisarts gaan. Ik las ergens ook dat deze klachten horen bij SOA. Ik wil je niet bang maken, maar ik zou maar onderzoek laten doen.
ReagerenAnoniem24 maart 2015 om 11:03Hallo,
Ikzelf heb hetzelfde probleem maar heb veel baat gehad bij de zalf gemaakt door bijen en 100% biologisch, namelijk Propolis creme.
Succes!
ReagerenAnoniem20 april 2015 om 10:44Hee Ronald!
Ik heb precies dezelfde klachten die jij hier beschrijft. Misschien beetje laat, maar ik vraag me af of je weet wat je toentertijd had! Ik word helemaal gek van de bultjes, velletjes, jeuk en droogheid van mijn lippen, niks helpt!!
Ik hoop antwoord van je te krijgenGroetjes Kim
ReagerenInes7 juni 2016 om 04:49weer een beetje een late reactie maar ik lijk hetzelfde te hebben.. nu voor de tweede keer, het lijkt zich bij mij naar buiten uit te werken want nu jeukt ook de huid om mijn mond. Weten jullie ondertussen wat het is? Ik heb eerst anti-allergie pillen en infectie-pillen gekregen dus even afwachten, maar zou graag weten of jullie resultaat hebben geboekt!
ReagerenAnoniem7 juni 2016 om 10:18Ik heb hier sinds 2 weken last van.. Brandende lippen, kleine bultjes langs de rand, kapotte mondhoeken.. Ik word er gek van! En het jeukt! Smeer al jaren met Purol uit zo’n blikje, soort van verslaving. Altijd mooie verzorgde lippen gehad daardoor maar nu sinds 2 weken is het een drama en niets helpt! 🙁
ReagerenJohn (moderator)
7 juni 2016 om 10:37Zou een koortslip kunnen zijn.
Reageren
Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken.