Ik zal een foto bij sturen. Gister voelde ik een soort van onderhuids bobbeltje op mijn gehemelte. Vanmorgen voelde het met mijn tong aan echt als een puisje. Het doet geen pijn. Maak me erg zorgen over kanker. Maar ga morgen met vakantie en kan nu vandaag niet naar een dokter of tandarts. Dalijk word het heel groot en stik ik. Ben erg bang.
Weet iemand wat t kan zijn?
Alvast bedankt
Misschien een klein blaartje of idd een klein puistje. Door iets wat je hebt gegeten. Daar ga je echt niet van stikken. En met kanker zal dat echt helemaal niets te maken hebben. Beetje overdreven om daar meteen aan te denken. Gewoon lekker op vakantie gaan en er niet over nadenken. Zal vanzelf wel weer weg gaan
Dankje john. Ja ik ben een paniek zaaier. Maak me altijd erge zorgen meteen. Dalijk gaat t pijn doen kan ik daar niet meer eten. Miscchien draven mijn gedachten door. Ik las dat aften pijn doen. Dat doet dit niet. Ik kan me niet herinneren dat ik iets scherps of heet heb gedronken of gegeten.
Huisartsenpost bellen is misschien overdreven he
Dat is zeker overdreven, aangezien je geen klachten hebt.
De huisartsenpost is voor spoedgevallen en daar valt dit niet onder.
Maar ik ga vannacht op vakantie. En ben bang dat het erger word. En sat ik daar veel pijn of last ga krijgen
Huisartsenpost gebeld en moest foto sturen. Assistente zei dat ze nu niks zou doen en anders over een week naar de dokter. En als erger wordt naar dokter daar. Maar daar ben ik dus zo bang voor
Wij kunnen je daar in ieder geval niet mee helpen... Volg het advies van de huisartsenpost