- Anoniem24 januari 2025 om 08:10
Best , ik zit een week met een een kleine klacht,
Zo in de loop van de dag krijg ik zo hier en daar een brenderig gevoel op me tong , het doet geen pijn maar meer irritant . Nu ziet me tong er niet gek uit verder gewoon roze en geen bultjes of iets. Lijkt dan met momenten ook wat droger te zijn ? Is dit iets gevaarlijks of gebeuren dit soort dingen vaker op de tong ? Wel heb ik de laaste tijd er veel stres misschien dat t daar door komt8 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 januari 2025 om 16:51Dat zal beslist niet ernstig of gevaarlijk zijn. En ja, stress en hyperventileren door stress/spanningen kan een oorzaak zijn
ReagerenAnoniem24 januari 2025 om 17:01Bedankt voor de snelle reactie!! , een beetje een brandend gevoel is dus helemaal niks geks
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2025 om 17:03Nee eigenlijk niet. En als je er toch ongerust over bent kun je natuurlijk even naar de huisarts gaan
ReagerenAnoniem24 januari 2025 om 17:26Ja uiteraard , maar denk vraag hier even te informatie het doet gelukkig ook geen pijn maar gewoon een beetje ongemakkelijk
ReagerenAnoniem24 januari 2025 om 18:10Hier voelt het een beetje vertrouwd en op hè internet lees je van die nare dingen zoals tong kanker enzo dus denk ga eerst hier even te raad ! Ben zelf 23 jaar en heb redelijk last van een hypochondrie vandaar ook de vraag
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2025 om 19:07Ik zou me daar maar niet te druk over maken, dat geeft alleen nog maar stress en meer klachten. Zorg dat je voldoende drinkt
ReagerenAnoniem24 januari 2025 om 20:35Bedankt voor deze fijne reactie !!! Bedankt voor de geruststelling, met tong kanker heeft het dus in ieder geval niks te maken
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2025 om 21:34Nee daar heeft het helemaal niks mee te maken
Reageren