- Anoniem14 oktober 2022 om 21:49
Komt een koortslip voor in de mondhoek? Ik heb hier een soort wit geknapt puistje zitten. Het was eerst een gescheurde mondhoek.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2022 om 21:51Ja dat kan
ReagerenAnoniem18 oktober 2022 om 16:20Het geknapte puistje en de pijn zijn weer weg. Er zit nu nog een scheur/spleet in de mondhoek. Klinkt dit als een koortslip of toch meer als een gescheurde mondhoek?
ReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2022 om 18:55Ik zou het niet kunnen zeggen
ReagerenAnoniem18 oktober 2022 om 19:09Oke. Ik heb een soort angst voor herpes ontwikkeld namelijk. Heb ook al een aantal dagen een beetje een geirriteerde clitoris. Pijn is echt een veel te groot woord, maar het is licht gevoelig bij bijvoorbeeld plassen en afvegen. Als ik kijk zie ik echter helemaal niks geks. Maar ben nu dus meteen bang dat het herpes genitalis is. Kunt u mij geruststellen?
ReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2022 om 19:18In kan wel zeggen : het is geen herpes… maar 100% zeker weten kan ik dat natuurlijk niet. En dat zul je zelf ook wel weten. Ik zit wellicht aan de andere kant van het land en kan dat zo ook niet beoordelen via internet.
Reageren
Maar wat ik wel kan zeggen: Herpes genitalis is niet “licht gevoelig” maar behoorlijk pijnlijk