Zoeken Vraag het forum

Koortslip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gee

Goedendag, mijn collega heeft haar hele mond vol met koortslippen. nu kus ik natuurlijk niet met haar maar ze praat wel veel met speeksel. Ik heb een baby thuis van 3 maanden oud. Ik maak mij toch wat zorgen. Heb naml gelezen dat de herpes toch besmettelijk kan zijn doormiddel van speeksel en ook zonder een koortslip te hebben. Dus alleen in de gaten houden of ik geen koortslip krijg heeft dus geen zin?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

“Heb naml gelezen dat de herpes toch besmettelijk kan zijn doormiddel van speeksel en ook zonder een koortslip te hebben.” Dat zou dan dus beteken dart je de deur niet meer uit zou kunnen…. zo erg zal het toch echt niet zijn

Reageren
    Gee

En de rest van mijn vraag.
    Aangezien ik toch wel de hele dagen met der loop.

Reageren
    John (moderator)

Ik zie er zo niet meteen een probleem in. Maar er is ook niemand die je nou zo zou kunnen  vertellen of je een kortslip opgelopen hebt of niet.

Reageren
    Gee

Is er nog een moderator ?

Reageren
    John (moderator)

Ja, die is er nog

Reageren
    Gee

En wat zegt die er van heeft die wel tips oid

Reageren
    Suzan

@Gee

Die heeft toch net een tip gegeven?
    Meer moderators zijn er niet,als je dat soms bedoelt.
    Als je twijfelt aan aan wat er gezegd is,neem dan even contact op met je huisarts

Reageren
Reageer op: Koortslip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.