Zoeken Vraag het forum

Tong aft?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hanan

Ik maak me dus onnodig druk volgens u? Maar het kan niks gevaarlijks zijn toch?

John (moderator)

Dat is niks gevaarlijks

Reageren
    Hanan

Ik hoef dus niet bang te zijn voor kanker, is ver gezoxht toch?

Reageren
    John (moderator)

dat is heel erg ver gezocht

Reageren
    Hanan

Nog een vraagje… op de punt van mijn tong is er al zeker een jaar een tongpapil licht grijs/bruin verkleurd. Volgens de huisarts kan dit niet kwaad en hij dacht aan pigment, dus een soort moedervlek. Kan dit kloppen? Of is het verstandig om het toch te laten onderzoeken.

Reageren
    Hanan

Het is overigens zo klein dat ik er geen foto van kan maken. Je kunt het zien als het eind van een papilletje wat dus verkleurd is na grijs/bruin. Het is echt maar een puntje en het zit op het puntje van mijn tong.

Reageren
    Hanan

Geprobeerd een foto van te maken, zie foto

Reageren
    John (moderator)

Ja, dat kan zeker kloppen.

Reageren
    Hanan

Dus het ziet er niet gevaarlijk uit of iets?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor

Reageren
    Hanan

Ik heb soms het gevoel dat mijn tong geirriteerd is. De huisarts denkt aan burning mouth syndroom omdat er niks te zien is.

is er echt niets te zien aan mijn tong?

vroeger had ik een gladde tong nu zie ik overal papilletjes in verschillende grotes. Is dat normaal? Ziet mijn tong er normaal uit?

Reageren
    John (moderator)

Zou je huisarts dan een bril nodig hebben? Of denk je dat die met zijn ogen dicht kijkt? Als de huisarts er toch niets ziet….

Reageren
    Stacey

I have see a redness in my tongue and I fell a little bit pain when I’m eating.

Reageren
    Stacey

I have see a redness in my tongue and I fell a little bit pain when I’m eating.

Reageren
Reageer op: Tong aft?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.