Zoeken Vraag het forum

Pijn!!! Aan de zijkant tong

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nikki

Hallo,ik heb dus nu al 5 dagen lang last van een brandende/droge tong. Dit doet ook pijn heb er ook echt last van. Nu ondekte ik dus ook een soort zweertje aan de zijkant van mijn tong ik maak me hier best zorgen over ook omdat er witte uitslag naast komt het is erg lastig en geen fijn gevoel iemand die mij kan helpen hiermee? Alsjeblieft

12 reacties
    Reageren
    Nikki
    John (moderator)

de foto is te wazig. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Dsm

Ben je al naar de huisarts geweest? Ik heb het ook.. ben benieuwd

Reageren
    Nikki

Dsm, ik heb een zalfje gekregen waardoor het zo wegtrok het was een geïrriteerd plekje hopelijk heb je hier wat aan

Reageren
    Netje

Pijnlijke tong achter/zijkant. Dikke klier in hals en veel slijm achter in de keel. Zijn er hier ook echte dokters die kunnen reageren? Maak me zorgen!

Reageren
    Netje

Heb ook een ingetrokken trommelvlies, weet niet of dit verdere klachten geeft?

Reageren
    John (moderator)

“echte”dokters zijn hier niet actief. als je er zo bezorgd over bent, moet je met de klachten naar de huisarts gaan

Reageren
    Faat

Hey , ik heb vorige maand een kale plek achter in de tong ontdekt. En daarna na 2 weken weer weg. Nu is hij weer terug. Het irriteert.. misschienuu let ik er teveel op maar ik lees op internet dat een blaasje of wondje aan de zijkant vang de tong meestal iets ernstigs is. Hoe is het bij jou gegaan. Ik ben zo erg ongerust dat ik zelfs denk aan tongkanker.😭

Reageren
    John (moderator)

Als je daar zo ongerust over bent, moet je daarmee naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken

Reageren
    Jessy

Welke zalf dan?

Reageren
    Marie

Wat jij heb heb ik ook al 2 weken heel veel pijn en vooral savonds ben nu doorgestuurd naar een kno arts in de hoop dat die wat voor me kan doen

Reageren
    Christine

Welke zal was het ben benieuwd

Reageren
Reageer op: Pijn!!! Aan de zijkant tong
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.