- anoniem20 oktober 2017 om 20:33
hallo,
sinds vanochtend voelt mijn gehemelte geïrriteerd. Ik merkte het pas toen ik begon te ontbijten, en het een beetje pijnlijk aanvoelde. Ik heb het toen maar laten gaat tot daarnet aan het avondeten, ik at wat warms en ik voelde het gelijk weer. Het is niet heel pijnlijk maar wel super vervelend. Ik nam daarnet een foto, en ik zie inderdaad een rood bultje zitten. Ik weet niet of ik me zorgen moet maken of niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ps: mijn keel doet ook een beetje pijn
mvg
Bijlagen:
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2017 om 20:44Het zou een klein blaartje kunnen zijn. Doorgaans gaat dat ook vanzelf weer weg.
ReagerenAnoniem20 oktober 2017 om 21:19Bedankt voor je reactie Tandor,
ik weet niet of het een beginnende keelontsteking kan zijn….
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2017 om 21:28Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden, maar dat zul je dan snel genoeg merken.
Reagerenanoniem20 oktober 2017 om 22:14ik maak me nu best wel erge zorgen. Ik ging eventjes kijken op internet en ik heb trouwens ook een brok in de keel. Ik kwam toen opeens uit op mond-keel kanker. Ik ben nu best wel heel erg bang, ookal is dat misschien niet nodig. De symptomen klopte wel een beetje, maar ik weet niet of dat ook andere oorzaken kunnen zijn. Ik ben zelf 14 jaar. Misschien maak ik mezelf een beetje gek, maar het kan misschien toch wel. Heeft iemand hier verstand van?
ik maak me nu best wel zorgen.
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2017 om 22:28Op jouw leeftijd is het toch wel overdreven om aan zoiets te denken. En die brok in de keel heb je omdat je onnodig aan het stressen bent.
Reagerenanoniem20 oktober 2017 om 22:42oke,
bedankt voor je reactie. Misschien moet ik het allemaal maar even afwachten. Want ik had er vanochtend al last van, maar de rest van de middag niet, Tot na het avond eten toen ik begon te stressen wat het zou kunnen zijn, ik had toen gelijk geen trek meer. Ik laat je nog wel wat weten. Bedankt voor je hulp
Reageren