- Anoniem11 november 2015 om 16:20
Hallo,
Ik ben 16 jaar en al vanaf mijn 14e heel regelmatig ongesteld. Namelijk altijd op de 7e.
Deze week was ik de 6e en 7e bij mijn vriend. We hebben geen seks gehad maar zijn wel verder gegaan.
De 9e had ik nog steeds geen symptomen van dat ik ongesteld zou worden en ik besloot voor de zekerheid een morning after pil te nemen. Omdat ik las dat er ook een bevruchting kan zijn als het sperma aan je hand zit. En ik altijd al regelmatig ongesteld was.Nu vraag ik me af of dit een goede keuze was en hoe lang het duurt voordat ik weer ongesteld word? Het is nu 2 dagen geleden dat ik de morning after pil nam en er is nog steeds geen teken dat ik ongesteld ga worden.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 november 2015 om 17:53De morning after pil gooit de boel wel even een beetje in de war. Normaliter komt er binnen een week een onttrekkingsbloeding na het nemen van de MAP. Nog even afwachten dus
ReagerenAnoniem11 november 2015 om 17:56Toen ik de MAP had genomen had ik geen bloeding…. Misschien kan je een zwangerschapstestje doen voor de zekerheid?
ReagerenAnoniem11 november 2015 om 22:44Hoe lang duurde het dan voordat jij weer een menstruatie had? En ik twijfel, zou die test echt nodig zijn?
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2015 om 22:55Een zwangerschapstest kun je pas 2,5 – 3 weken na de seks doen.
Reageren