Home / Mijn dokter / Huisarts weigert verwijziging GGZ, wat nu???
Nou zie je nou wel dat je een kanjer bent !!!! En de zorgen over je werk, ja ik kan me voorstellen dat je het geld hard nodig hebt, maar je werkt vanaf 7 uur is er dan nooit een mogelijkheid om om bijvoorbeel 16.00 uur naar een peut te gaan? En anders kun je toch voorstellen om die tijd in te halen als je terug bent en dan langer te werken of zeg ik nu gekke dingen???
Ik ben blij dat je zo'n lieve nicht hebt en wat leuk 2 katten. Zelf hadden wij thuis altijd katten, maar mijn man houdt niet van katten dus doe ik het met de kat van mijn moeder (knuffelen). Heerlijke beestjes.
Ik heb het idee dat jij een superperfectioniste bent klopt dat??? Er mag best weleens iets fout gaan hoor en dan nog ben je een kanjer!!!!
Ja die pillen van mijn moeder is natuurlijk zwaar ... jeweetwel, maar ja wist zij veel in die tijd ruim 50 jaar geleden. Toen deed je inderdaad wat de dokter zei en dat was toen een autoriteit.
Wij hebben zelf geen kinderen gekregen wat we jammer vinden, maar we zorgen voor een meervoudig gehandicapt meisje dat we zeg maar hebben geadopteerd. Ik ben haar mentor en alles is officieel bij de rechtbank geregeld. Ik ben eigenlijk als een moeder voor haar. Ze is 30 jaar met het niveau van een 2 tot 4 jarige het is mijn lieve moppie en ondeugend !!!! PFFFF.
Nou meid je weet weer wat van mij en ik van jou en maak je niet druk als je ffies niet online kunt zijn. Ik zie je wel weer verschijnen.
Heel veel plezier met je logees en maak het maar gezellig en mmmmm lekker macaronie eten.
Ga zo door he ??? Want nogmaals je kan het en je bent een toppertje !!!!
Laat sommige dingen gewoon over je schouders afglijden en spoel het door in het putje van de douche, hup weg ermee !!!!
Dikke knuf PUCK (tante??? nee he dan voel ik me zo oud hihi alhoewel ik wel tante ben van een lieve meid van 28 jaar)
xxxxx
Hey lieve Puck,
haha ik zat vanmorgn op de fiets en dacht ineens ... dat ik al eens had gevraagd of je kids hebt! wel fijn zeg, dat het allemaal zo netjes geregeld is, dan vind ik dat je toch een echte dochter hebt hoor! 😉
Idd, 50 jaar geleden, toen was alles nog zo anders, maar het lijkt me echt verschrikkelijk, zoveel miskramen! 🙁
Ik zou op me werk kunnen zeggen dat ik wel over wil werken en de uren in wil halen, maar dat is niet mogelijk! 🙁 Er is werk, maar na de gewone werktijden is het meestal echt af, en dus is er niemand voor extra overuren nodig! Ik zou dus echt dan de uren missen! 🙁
Marianne zou me vandaag terug bellen met de opties, maar dat heeft ze niet niet gedaan! *zucht*
Je hebt gelijk, alles moet tot in de puntjes geregeld zijn! Nu kwam ik dus thuis en hadden de poezen naast de bak gepoept, kan gebeuren, maar ik ben zo bang dat als het gebeurd waar de meiden bij zijn, dat ze misschien denken ... dat ik niet goed voor ze zorg! Die angst, die gedachten zijn totaal ireeel, want die meiden weten heel goed hoe ik met mijn poezen omga en ze komen echt niks te kort, maar ik wil gewoon alles perfect en vooral met eten en de zorg. Alles moet schoon zijn, alles netjes en op orde. Het eten moet helemaal picobello zijn .... anders voel ik het als falen!
Vandaag niet een al te beste dag. Mijn hoofd heeft overuren gemaakt. Ik kan allesn maar aan dat eten denken ... ik kan het niet loslaten Puck, erg he, ik ben er zo druk mee, dat ik al vannacht er wakker om heb gelegen en vandaag de hele dag met hoofdpijn heb gewerkt.
IK MAG NIET FALEN!!!!
Haha voel jij je oud als je tante schrijft? Hihi weet je, ik ben nu 20 en al tante van een meisje van 7 en een jongen van bijna 6!
Nou meis, we spreken elkaar weer!
Fijne avond! Jij is echt lief!!!!
xxx Yasmijn
Tja Mijntje ik had je wel goed ingeschat, de perfectionist dus !!! Je mag niet falen. En als je wel faalt, wat gebeurt er dan?? Komen je vriendinnen niet meer als een poes naast de bak poept of als de macaronie aanbrandt NEEEEEEEE echte vrienden doen dat niet die vinden jou een heel normaal mens, waar de poes gewoon eens geen zin had op de bak of gewoon een dom poesje dat achterstevoren op de bak zat hihi (mijn poes ook weleens gedaan) en aangebrande macaronie mwhoe wat ruiken we toch??? Eten we dat????? hhahaha het is maar een voorbeeld wat ik geef, maar ik hoop wel dat Marianne jou gauw gaat bellen en probeer in godsnaam goed te gaan slapen, want het levert je alleen maar minder energie op als je blijft piekeren.
Is het een optie om te kijken of de volgende oefening kan helpen: je gaat naar bed en zet bijvoorbeeld een kookwekkertje op 10 minuten. In die 10 minuten ga je je suf zitten te piekeren wat er allemaal mis is gegaan, kan gaan en hoe rot je je voelt en hoe vervelend alles nu is en dan trrrrrrrrrriiiiiiiiinnnnnnnnggggggggg STOP HO!! Piekertijd afgelopen, even wat gezelligs lezen, poezen knuffelen en lekker met een leeg hoofd gaan slapen. Try it !! Wie weet!! Ik doe dit ook regelmatig en meestal lukt het me. Je moet ffies oefenen maar..... ik hoop dat het jou ook gaat lukken. En ook op andere momenten als je alleen bent en piekert, zet je kookwekker en na 10 minuten STOP DAT GEPIEKER, levert niets op !! Nou jonge tante ik geloof dat ik al erg veel van je hou en ik hoop dat je morgen bericht krijgt.
Nu nog heel ffies over mezelf. Ik ben echt trots op mijn lieve pleegdochter het is zo'n moppie en ze begrijpt er niets van dat ik nu even niet kan komen. Ik ben zoooooo moe en de wond is nog open pfff echt ff niet leuk hoor, maar.... de leiding vertelt haar goede dingen en ik krijg tekeningen dan kan zij het van haar af "schrijven" (dit zijn meestal 2 kleuren krassen in geel en rood) Zij is een echt structuur kind, iets anders en ze is uit balans.
Nou meid jammer dat je niet kan overwerken. Heb je enig idee waar je op zou kunnen bezuinigen als je iets minder geld krijgt???
Nog een tip: GA NIET LENEN, want dan wordt het van kwaad tot erger. Toch WEL voor de therapie gaan hoor, want als je dat niet doet, kun je misschien straks helemaal niet meer werken en dat is nog veel vervelender. Ongeveer 1,5 uur in de week is toch wel op te brengen of zie ik dat verkeerd, zeggen hoor !!!! Ben ook maar een oude muts die probeert mee te denken.
Nou lieffie hou je goed en tot schrijfs maar weer. Vanavond komt er bij mij een lieve vriendin waar ik eens heerlijk bij uit mag huilen en ik denk dat ik dat letterlijk moet doen, want ik krop mijn emoties teveel op. Heb echt een lieve man, maar die is erg in zichzelf gekeerd en geschokt wat mij overkomt. Maar wel een poepie hoor. Hij zit nu piano te spelen en dan word ik weer helemaal verliefd hihihi en dat na tig jaar!!!
XXXXXXXX PUCK
Lieve Puck,
Jde hebt me idd heel goed ingeschat! Ik hoor allang in bed te liggen aangezien morgenochtend kwart over 5 mijn wekker gaat, normaal half 6, maar ik MOET het hele huis langs om te kijken of alles nog schoon is! Ik ben net gaan stofzuigen, dweilen, afwassen/afdrogen, alles netjes opruimen, stof afnemen, het MOET schoon zijn, ook al weet ik dat er met poezen zo weer haren en stof ligt, ik wilde het perse nu helemaal aanpakken en morgenochtend zie ik wel weer verder! 😉 Ik ben er ''gek'' genoeg voor om morgenochtend om kwart over 5 weer te dweilen! ja,hihi ikke is een beetje gek hoor 😛
Mijn vriendinnn vind het helemaa niet erg, ze hebben zelf ook poezen! Morgen komt er een dochter van mijn vriendin samen een vriendin van haar, twee meiden van rond de 14/15. Ze vinden het super om bij mij te zijn, lekker met de poezen knuffelen en lekker naar strand. De vorige keer heb ik ze al uitgelegd over mijn perfectionistme en toen zeiden ze ook dat dat allemaal nergens voor nodig was.
Ik hoop dat het met het koken goed gaat en dat ik het vannacht los kan laten en kan zeggen tegen mezelf dat het echt wel gaat lukken. Ook morgen hoop ik op mijn werk mijn gedachten ook echt bij mijn werk te houden! Ook daar mag ik van mezelf GEEN enkele fout maken!!! 🙁
Die kookwekker is misschien wel een tip ja! 😉 Dank je, iets om mee te oefenen! 😉 Alleen de komende dagen ga ik het niet doen, als die meiden hier zijn, ik schaam me daar veel te veel voor, sorry! 🙁
Geld lenen, NEVER!!!! Ik wil het gewoon zelf verdienen. Op me werk is het niet mogelijk om anderhalf uur eerder weg te gaan. Liefst een hele dag gelijk thuis blijven. Ja ... me werk kan daar behoorlijk moeilijk mee doen! 🙁
Of ik ergens mee kan bezuinigen? Ja, ik zou ipv vruchtendrinken en limonade, op water kunnen gaan leven ... verder kan ik op niks bezuinigen. Ik koop maar heel af en toe snoep voor mezelf, meestal neem ik een rijstewafel of een kaakje, omdat dat het goedkoppste is. Ik kijk naar het goedkoopste beleg, koop het goedkoopste vla, brood en boter! De poezen krijgen goedkoop eten (wat ze uiteraard ook gewoon erg lekker vinden!) Ik let echt op met wat ik koop!!!! Iedereen zegt ook dat ik het hjee netjes doe en dat ze verder niemand kennen die het zo uitpluist, tja, ik wil gewoon NOOIT in de schulden komen!
Ik ben heel blij dat je je plegdochter hebt. En ik hop voor jullie beiden dat jullie elkaar snel weer zullen zien! Mag je ook met haar naar buiten of bv naar het zwembad, of is dat veel te vermoeiend voor haar? vanaf welke leeftijd zorg je voor haar? Dus, hoe jng was zij toen jij haar leerde kennen en echt voor haar mocht gaan zorgen?
Ik hoop dat je nu een fijne avond zal hebben en je emoties kwijt kan! Opkroppen is niet goed, maar uiten kan soms ongelofelijk moeilijk zijn he Puck!
Wat schrijf je toch liefffff, jonge tante, haha ja ik ben zeker jong tante, maar ik ben er wel heel blij mee!!!! Ik ben immers dol op kinderen! Nu zijn mijn poezen een beetje mijn kindjes! 🙂
Truste lieve Puck!
Hopelijk tot snel weer!!! 😉
Knuffels, Yasmijntje! 😛
Lief Yasmijntje,
Ik had je verhaal gisteren al gelezen, maar het was al erg laat en was moe, dus nu een latere reactie. Ik hoop dat jij nu lekker met je vriendinnen op het strand ligt, want het weer leent zich ervoor. En ook hoop ik, dat je je niet zo druk maakt over je huishouden, want ik denk dat het echt echt echt superschoon bij jou is lieve perfectionist. En 1 keer dweilen is genoeg per weeek hihihi ik ben makkelijk !! Alleen poetsen als het nodig is en als er iets echt vies is hoor !!! Anders word je zo dwangmatig (als je dat al niet bent hihi, ook goed ingeschat?).
En wat de piekertijd betreft hihi ik kreeg 'm vanmorgen van mijn fysiotherapeut ook aangeboden op ongeveer dezelfde manier. Las maar af en toe piekertijd in en dan......HO STOP nu weer positief denken !!!! het helpt echt !
Lieverd geniet van alle mooie dingen om je heen en ik wacht weer af wanneer jij weer iets te melden hebt.
Dikke HUG PUCK
Lieve Puck,
Hihi daar ben ik weer even. De meiden kijken nu even tv en ik wilde jou even schrijven. IK heb en vriendin en haar dochter is nu bij mij samen met een vriendin van haar. Ze vinden het supergezellig bij mij en ik ... ik voel me zielsgelukkig met hen om mij heen. Lekker kletsen, lekker lachen, alles is leuk!
Ik moet helaas overdag gewoon werken. Vanavond zijn we naar de boulevard geweest, ijsje gehaald en lekker oor de zee gelopen, foto's gemaakt en weer terug.
Morgen willen we een film kijken bi slecht weer en bij goed week willen we morgenavond aan winkelen! 😉
Vrijdag gaan we waarschijnlijk naar het zwembad!
Ik denk dat ik ze echt ga missen, als ze zaterdagochtend weer naar huis toe zijn! 🙁
Dwangmatig ... ja kan misschien wel kloppen. Als ik geen bezoek heb kan ik gerust wachten met schoonmaken, maar als ik bezoek krijg, wil ik blijven dweilen. Ik zag uit me werk wat pluisjes, en ben weer gaan schoonmaken! Niet dweilen, daar was geen tijd voor, maar wel met stoffer en blik door het huis heen!
Noem je dat denk ook dwangmatig?
Mijn therapeut zou me gister bellen. Ik heb gister en vandaag niks van haar gehoord.
Nou, het koken vandaag ging goed, morgen die macaroni, hoop dat het lukt!
Ik wens je een fijne avond!
Dag lieve Puck!
xxx Yasmijntje
Yasmijn wat fijn dat je het nu gezellig hebt en dat het lekker loopt. Ook ik kom net terug van Kijkduin en heb lekker met mijn voetjes door de zee gelopen heerlijk. Ben wel doodmoe nu, maar het is gezond zegt men hihi.
Jaha dat is ook dwangmatig gedrag om voor 1 pluisje je hele huis (grapje) met stoffer en blik te bewerken.
Jammer dat het GGZ nog niet heeft gereageerd, maar meid je bent nu gelukkig en laat het niet bederven door een telefoontje. Ik begrijp het best, maar als ze vrijdag nog niets hebben laten horen hang jij maandag als eerste aan de foon toch??
Lieverd geniet van de meiden en maak je niet druk je kan het, je wilt het en het lukt gewoon !!!
PS morgen belangrijke uitslagen bij chirurg brrrrrrrr..
doei doei hug puck
Goedemorgen lieve Puck,
De logees zijn er nog, liggen nu nog heerlijk te slapen en ik heb gisteravond even mijn laptop in de woonkamer gezet omdat ik wist dat ik vandaag wel vroeg wakker zou worden! haha tijd dus om jou te schrijven!
Als er visite komt, ga ik idd met stoffer en blik door me hele huis heen, als ik ergens 1 pluisje zie of een beetje stof. Echter als ik gene visite heb, kan ik het wel gewoon van me af zetten, dan heb ik er verder geen moeite mee. Maar dan is het dus alsnof dwangmatig gedrag, ook al is het allemaal in verband met visite???
GGZ heeft nog niet terug gebeld, ik snap er niks van en ik weet heel goed dat als ik ga bellen, dat ze dan weer niet te bereiken is! Dat is bij haar altijd zo een gedoe en dan word ik doorgeschakeld, voor niks, want ik krijg uiteindelijk niemand aan de telefoon en dan belt ze dus opnieuw weer niet terug. Dat is al zovaak gebeurd. Ik snap er helemaal niks van!
Van de meiden heb ik enorm genoten. Ze kwamen woensdag en die avond zijn we naar de boulevard geweest, lekker door zee gelopen, foto's gemaakt en een ijsje gegeten! Donderdag naar dorp, vrijdag gezwommen en een film gekeken en vandaag gaan ze naar huis wat ik stiekem toch wel erg jammer vind! 🙁
Weet je Puck, al ruim anderhalve week word ik elke avond (en sinds de afgelopen 2 dagen zelfs ook op de middag) door een geheim nummer gebeld. Zodra ik opneem word er opgehangen, en dat elke avond weer! het maakt me bang. Ik heb het gevoel dat iemand mij in de gaten houd, mij stalkt .... er is verder nooit iets naars gezegd ofzo, want als ik opneem zeggen ze niks en hangen vrijwel direct op. Waarom toch, en waarom kan ik niet zeggen tegen mezelf: ''Ik ben veilg''!? *zucht*
En hoe waren de uitslagen?
Als je het liever niet wil delen, niks moet!
Vandaag komt mijn nicht en gaan we samen haar derde katertje ophalen, waar we lang naar uir hebben gekeken!
De zon schijnt hier heerlijk! Heb jij nog plannen?
Ik wens je een fijn weekend!
Liefs Yasmijnt
Hai lieve Yasmijn, wat een gedoe zeg nou ineens een anoniem beller. Heb je geen nummermelder?? Ik heb dat ook ooit gehad en o ik haat dat !!!!! Ik snap hoe je je voelt, maar denk maar zo, jij zit veilig in je huis en er kan door de telefoon niets gebeuren, maar je wordt er onzeker en angstig van dat begrijp ik heel goed. PFFFF zit er ook weleens iets mee bij jou hhihi grapje.
Wat betreft GGZ, tja ook echt vervelend hoor, maar maandag toch maar weer bellen of anders in ieder geval dinsdag, dan heb je haar genoeg gelegenheid gegeven om erover na te denken en te handelen toch????
En je dwangmatige gedrag ach tja ik denk eigenlijk dat je heel onzeker bent en alles vooral goed wil doen als er andere mensen bij je komen en dat je het dan leuk en gezellig wilt hebben. Is heel normaal hoor, maar wordt geen slaaf van je huis hoor !!!
Wat fijn dat je zulke leuke dingen hebt gedaan met de meiden. Ja jammer he dat het dan weer snel voorbij gaat.
Ook ik was woensdagavond langs het strand gaan wandelen met een vriendin. Donderdag was ik bij de chirurg, die nogal koel en zakelijk was. Ach ze was niet onvriendelijk, maar meer zo van tja en nu de vervolgafspraken, die maakt de mammacareverpleegkundige voor je en dan zie ik je over 3 maanden wel weer!!!! Nou daar kan ik dus niet tegen. Dan lijkt het net of je bij de slager bent geweest en je borst eraf hebt laten halen en er verteld wordt hoe je 'm kunt marineren hihihihi tja ik maak er een grapje over, maar het is heel ingrijpend.
Dus...woensdag naar de radiotherapeut om de bestralingen af te spreken en vrijdag naar de internist/oncoloog om de chemokuren af te spreken en dan zien we wel weer.
Vandaag ben ik gezellig met een vriendin en mijn man naar Den Bosch geweest. Het was leuk en gezellig en op de terugweg zijn we in Delft uitgestapt en hebben we nog even iets gegeten. Ben net terug en was ook nieuwsgierig of jij had geschreven hahahahaha. Ben nu hondsmoe en ga vroeg naar bed. Morgen maar een rustig dagje houden en ik hoop dat ik morgen even een uurtje naar mijn pleegdochter kan. Ik mis haar!!! Eerst even met de leiding bespreken hoe ze op dit moment in haar velletje zit en of ze het aan kan en of ik het aankan, we zullen zien.
Wat denk jij, zal ik je mijn e-mail adres geven of is dat trikkie???? Dan praat het misschien makkelijker en kijkt er niemand meer mee?? Denk jij er ook even over na of dit al of niet verstandig is????
Nou lieverd ik zie je weer he? En kop op blijven houden hoor, want er zijn nog zoveel leuke dingen zoals je de laatste dagen hebt gemerkt.
Heel veel liefs PUCK
Lieve Puck,
Tranen, tranen en nog eens tranen, die nu over mijn wangen rollen. Een brok voel ik in mijn keel omdat ik niet wil huilen ... omdat de meiden nu weer naar huis toe zijn en het zo enorm stil is in huis. Ik mis ze enorm, ik moet zo huilen nu ....
Ik heb last van verlatingsangst, afscheid nemen is voor mij dan ook VRESELIJK moeilijk! Ik weet dat ik die meiden in september weer zie, maar toch ben ik erg verdrietig en vraag ik me af wat ik met die gevoelens moet doen of het beste kan doen!?
Soms vraag ik het me ook af, of er wel eens iets mee zit! *zucht*
Ik zou idd nog wel een keer kunnen bellen. Pff ik word hier doodmoe van allemaa. Afgelopen dagen voelde ik me zielsgelukkig en toen dacht ik echt ... ik kan me dus wel echt intens gelukkig voelen, ik heb de hulp niet meer nodig! natuurlijk houd ik me dan voor de gek want neem nu bv dat telefoontje .... niet alles gaat helaas goed!!!
Ik heb met me nicht over dat geheim bellen gesproken. NEE ik kan niet tegen mezelf zeggen dat ik veilig ben in me eigen huis, want zo voelt dat totaal niet. Ik voel me alsof ik elke seconde in de gaten word gehouden en elk moment in me keel gegrepen kan worden. Ik ... veilig, NEVER!!!! Mijn nicht gaf me het advies om naar de politie te gaan, zodat het nummer achterhaald kan worden ... maar dan voel ik me weer zo'n aanstelster....oh Puckje, soms weet ik echt niet welke weg ik het beste in kan slaan! 🙁
Over het schoonmaken moet ik eerlijk toegeven dat als er elke dag iemand bij mij zou komen, ik elke dag aan de poets zou gaan!!!! Ik kan het niet, zeggen van ... het is goed zo! Het is voor mij pas goed als er stofgezogen is en gedweild .... *zucht*
Oh dat koele gedoe is idd allemaal maar niks! Het is niet niks om ziek te zijn en als er dan zo gewoon over word gesproken, maakt dat het alleen maar moeilijk!
Ik wil je daarmee heel veel succes toewensen en alle sterkte die er maar te wensen valt!
Ik hoop dat het goed gaat met je pleegdochter en dat jullie het beide aankunnen elkaar weer te zien! Waar zij verblijft, is dat erg ver weg?
Nou lieve Puck, ik denk wel dat je hier je adres neer kunt zetten. Ik voeg je dan toe en mail je gelijk, zodat je weer welke mailadres van mij is. En anders blijven we gewoon hier schrijven, alleen kunnen dan een hele boel mensen mee lezen!
hele dikke knuffel,
Yasmijn
Lieve Mijntje ja joh die tranen zijn van verdriet, maar draai het eens om, zijn ze ook niet van vreugde, dat je fijne mensen om je heen had en fijne dagen had??? Je voelt je nu alleen, maar als jij alle "dingen" gewoon blijft doen die je altijd doet, zoals werken en je nicht, dan kom je echt weer in een prettig ritme.
Wat betreft het bellen naar het GGZ, ja daar wordt ik ook ontzettend moe en boos om en zou ook bijna mijn hoofd laten hangen, maar het blijkt dat je het toch echt nog even nodig hebt en ja hoor daar komt ze weer GA ER VOOR !!!!!!! Je hebt niets te verliezen, alleen maar te winnen op termijn, lieve MIJN!
Wat betreft mijn pleegdochter, die woont in Nootdorp, dus niet zover hier vandaan. Maar moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer en autorijden kan ik op dit moment niet dus ben ik afhankelijk van mijn man. Vandaag gaat een vriendin ik ben nu te moe van gisteren.
Lieve Yasmijn
Ik snap niet goed dat je huisarts je geen verwijzing geeft,ikzelf kreeg hem gelijk en ben nu al 2 maand opgenomen,denk dat je eerst met de vuist op tafel moet slaan(dat heeft mijn ex-man)nl ook bij het gg net gedaan,wel had ik toen de verwijzing al,maar die psych weigewrde me te laten opnemen,nu dus wel,en daar ben ik heel blij om,achteraf,anders was het niet goed gegaan met me.
Ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes Anne
war wooning kijk zelf in buurt waar iets is en gaar nar maatschapwerk laat ok als papier zetten en zoek zelf ook in buurt ggz ook eens op zeg eens hoe zaak in steel zit maartschapwerk kan ook veel voor je doen en als dat hulp zoek is uit bij slaftofhulp ik heb zelf ook geherd 2jaar terug en zit nu bij ggz is belangrijk dat niet op geven en huisarst voor blok zet met almaal ander instansie ik wens heel veel strekt
neem een andere huisarts heb je recht op. bel het ziekenfonds op . ze kunnen je helpen om een andere huisarts in je buurt te zoeken. stap gewoon eens bij een riagg. of mentrum of prezens naar binnen google even op internet naar prezens daar kun je zo naar toe
Pfffff als ik dit verhaal helemaal lees denk ik: hoe gaat het eigenlijk nu met die 2? Dikke maatjes zeker? Man man... zij twijfelt aan borderline, maar ik weet het zeker. Arme Puck, ze palmt je zo in. Maargoed, we zijn inmiddels een heel aantal jaar verder en ik hoop dat ze het inmiddels heeft opgemerkt...
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!