- Yasmijn1 augustus 2008 om 18:36
Goedenavond allemaal,
Ik ben Yasmijn, een meisje van 20 jaar. Ik ben vandaag bij mijn huisarts geweest voor een verwijzing voor de GGZ, omdat ik echt hulp nodig heb. In het verleden ben ik seksueel misbruikt, daar heb ik hem van op de hoogte gebracht.
Ik ben onlangs gestopt met therapie omdat die therapeut mij heel erg kwetste en totaal niet meer serieus nam, ook daarvan is mijn huisarts op de hoogte.
Zij vind alleen dat ik maar gewoon naar die therapeut toe moet blijven gaan. Hoe kan ze dat zeggen na alles wat ik haar over de therapeut verteld heb?
Ten slotte kan ik daar niet eens in behandeling, omdat ik dan minder moet werken en het financieel niet meer kan redden.
Andere huisartsen in de buurt heb ik al gebeld, een jaar geleden omdat ik me bij mijn huidige niet op mijn gemak voelde, alleen nam niemand me aan!
Wat nu? Huisarts weigert nieuwe verwijziging en met mij gaat het alleen aar slechter!!!
Liefs, Yasmijn
29 reactiesReagerenPuck2 augustus 2008 om 19:14Heej Yasmijn volgens mij heb ik vanmiddag ook al iets aan jou geschreven. Wat is dit nou voor iets geks. Je geeft aan dat je niet overweg kan met de huidige therapeut en je vertelt ook nog een dat je in het verleden sexueel misbruikt bent. Reden genoeg om eens goede gesprekken te hebben met iemand. Ik zou als ik jou was in de praktijk (is dat ook GGZ) vragen of je een andere therapeut mag krijgen, maar ik krijg het idee, dat dit een particuliere is?? Ik denk dat je ook zelf zonder verwijzing naar het GGZ kan “stappen” en je verhaal uitleggen. Ik vind dit te gek voor woorden. Ik zou tegen de huisarts zeggen, dat je een klacht gaat indienen als zij je niet doorverwijst. Misschien heeft zij wel een reden, maar ik vind als iemand hulp vraagt dat ie daar recht op heeft hallo we leven in 2008 en in Nederland hoor !!!!!!
Reageren
Nou meis sterkte en hoop gauw van je te horen hoe het verder met je gaat.
Liefs PUCKYasmijn2 augustus 2008 om 19:33Hey lieve Puck,
Oh wat ontzettend lief, je klinkt zo meegaand, enorm bedankt! Ik vraag me af of ik dat heb verdiend, ja ik ben ook nog eens super onzeker!
Klopt, je hebt mij vandaag ook geschreven in een ander stukje. Ik ben dezelfde Yasmijn!
Die praktijk is ook van het GGZ. Ik mag daar GEEN andere therapeute, dat vinden ze maar onzin!!! Ik snap het allemaal echt niet!!!
Ik ben al eerder zelf naar GGZ gestapt, maar mochgt gelijk weer naar huis … ik MOEST een verwijzing hebben!
Mijn huisarts zei me, dat ik dringend nu hulp nodig heb … aangezien ik meer aan zelfmoord denk en zelfs spijt heb dat het me nooit gelukt is … huilend zat ik daar en toch stuurd ze me ZONDER verwijzing naar huis!!!
Liefs van een verdrietig en wanhopige Yasmijn
ReagerenPuck3 augustus 2008 om 17:30Ach mijn lieve Yasmijn wat heb ik met je te doen zeg !!! Wat een verschrikkelijke toestand met die huisarts en het GGZ. Als iemand (gvd) sorry toch aan zelfdoding denkt heeft ie toch echt wel hulp nodig !!! En dan ook nog je vriendin die zo erg ziek is en niet meer beter wordt. PFFFFF ik leef erg met je mee. Ik zou als ik jou was naar een Spoedeisende hulp gaan en zeggen dat het echt zo niet langer gaat. Ik kan me hier zo boos over maken. Ooit had ik ook een pscychisch probleem ook op sexueel gebied en moest toen 4 maanden wachten, toen zei ik het heeft me 5 jaar geduurd voordat ik durfde te bellen dus als het niet eerder kan spring ik wel van 12 hoog (gelukkig niet gedaan) en zei ook, dan krijg ik als ik het overleef gelijk hulp die ik verdien. Uiteindelijk werd de wachttijd 2 weken. Ik denk dat je NOG beter voor jezelf moet opkomen, want anders gaat het mis met jou meissie je hebt NU hulp nodig !!!! Heb je ouders? Broers of zussen? Je bent 20 he? Pfff meid het valt niet mee voor je. Ga je me beloven dat je gewoon morgen op de stoep gaat zitten bij het GGZ net zolang totdat je wordt geholpen. Vraag naar de directie !!!! Haal alles uit de kast om geholpen te worden en gooi ze maar om de oren dat je er een eind aan maakt (NIET DOEN HOOR!!!!!). Ik vind het echt een schande.
Reageren
Zelf ben ik momenteel ook ziek ik heb borstkanker en ben vorige week geopereerd. Ik hoorde donderdag dat er zeer waarschijnlijk uitzaaiingen zijn, nou dan vergaat ongeveer ook de wereld kan ik je zeggen, maar… ik heb goede moed en heb vrijdag veel onderzoeken gehad om het uit te sluiten. In ieder geval is mijn buik (met name de lever is belangrijk) vrij van kanker. ook is er een botscan gemaakt en nog een heleboel foto’s pffff allemaal niet leuk. Ik krijg donderdag de definitieve uitslag. Gewoon moordend dat ze je zo lang laten wachten terwijl het binnen een kwartier bekend is !!!! Een voordeel is, dat ik in dat ziekenhuis werk en dat ik toegang heb tot mijn eigen gegevens, maar als ik het verkeerd begrijp zit ik misschien nog meer in de zenuwen.
Meis beloof me dat je goed voor jezelf gaat opkomen. En hoe is het nu met je vriendin??? Laat je gauw wat weten? Ik ga morgenvroeg gelijk de computer aanzetten en kijken of ik iets zie over jou okay??? In welke plaats woon je?? En waar je het aan hebt verdient deze aandacht van mij, gewoon omdat je een mens bent met een goed hart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel heel veel liefs
PUCKYasmijn3 augustus 2008 om 19:07Hey lieve Puck,
Ontzettend bedankt dat je mij hebt geschreven. Ik ben echt blij dat er iemand is die interesse in mij toont. Ik heb een vriendin (niet datzelfde meisje die ziek is) en een nicht waarmee ik het heel goed kan vinden en waarmee ik ook heel goed kan praten. Mijn vriendin woont helaas erg ver weg maar mijn nicht woont juist weer heel dichtbij.
Zij is samen met mij naar de dokter gegaan. En ze snapte helemaal niet dat ik zonder verwijzing weer werd terug gestuurd! Wat is dat voor een hulpverlening allemaal in Nederland?
Volgens mij heb ik het nog niet geschreven, maar ik moet morgen naar marianne bellen. Bij haar zat ik in behandeling, zij weigerde mij naar een andere therapeute te verwijzen omdat ik bij haar MOEST blijven, waar slaat dat op? Moet ik me nu ook al door hulpverlening laten dwingen??? Ik heb bijna gesmeekt … maar nee hoor, volgens marianne is zij de enige die mij kan helpen en de dokter zei toen … ‘’nou, dan ga je daar toch heen’’! Voorop staat vertrouwen en respect, iets wat marianne mij niet gaf en nu moet ik naar haat terug??? Ik snap er werkelijk niks van!
marianne geeft alleen deeltijdbehandeling. Het kostte te veel geld, omdat ik een hele dag dan niet kon werken. Nu kan ik dat dus niet meer doen …. ik moet van de dokter aan marianne om een verwijzing vragen maar na 3 maanden zal zij er vast nog steeds van overtuigd zijn dat alleen ZIJ mij kan helpen!
Bij mij is een vorm van Borderline vast gesteld. Nu weet ik niet wat waar is, want er zijn nooit testen gedaan en de ene therapeut zei ja en een ander nee. Maar nu zegt marianne dus dat ik ook vanwege de borderline niet weg mag bij haar … oh denk ik dan, dus omdat ik ”ziek” ben heb ik GEEN rechten meer?
Echt Puck, ik snap er niks meer van. Vorig jaar alles uit de kast gehaald, maar niks hielp, ik was 1 van de zovelen, kreeg ik steeds te horen!
Ik woon in Zuid HOlland. Ik zat laatst zelfs tegen mijn nciht te zeggen ”Ik laat me openmen” ik ben moe gevochten … moe van alle angst, want zodra ik in bed lig ben ik er van overtuigd dat mij iets gaat over komen en het mijn laatste levende nacht zal zijn! 🙁
Ik vind het moeilijk om er over te praten.
Ik ben blij en dankbaar voor je interesse. Morgen ga ik bellen. OP de stoep daar zitten … ik heb daar het lef niet voor … ik heb ook het idee dat het allemaal niet aanhaalt, pas als je een zelfmoordpoging doet, komt er hulp, dat heb ik iig ervaren! 🙁Ps: Ja, ik ben 20 jaar en ik woon op mezelf.
Ik hou je op de hoogte!
Reageren
Luefs, YasmijnYasmijn3 augustus 2008 om 19:11Hey lieve Puck,
Daar ben ik weer even, want ik ben helemaal vergeten om jou veel sterkte toe te wensen! Hoe kunnen mensen anderen al die onzekerheid aandoen??? Jij zit nu vast in heel veel spanning … hoe gaat het verder, ik zal echt voor je duimen, ik wens je zo een mooie toekomst!
Ik zal proberen sterk te blijven en te blijven vechten.
Morgen moet ik eigenlijk werken, maar ik kan bijna niet lopen. Mijn kuit is verkrampt en doet vreselijk pijn, sinds vanacht half 5, morgen dus maar rustig aan doen!
Mag ik weten hoe jong/oud je bent?
PS: Boven dit berichjt heb ik gereageerd op jou lange reactie! 😉
Liefs, Yasmijn
ReagerenPick3 augustus 2008 om 20:34Haai Yasmijn, daar ben ik dan weer even hihi. Nou dit gaat een lang verhaal worden met de marianne zeg! Wat een hoogmoed om te zeggen dat zij jou alleen maar kan helpen. Hou vol hoor en vraag en als vragen niet helpt dwing een andere therapeut af !!!!!!!!! Maar….doe geen gekke dingen hoor, er is nog zoveel moois op de wereld en je bent veel te jong om jezelf iets aan te doen !!
Reageren
Ik merk dat ik je een hele fijne meid vind en leef daarom ook erg met je mee. Omdat ik in een ziekenhuis werk en veel meemaak begrijp ik zo goed waar je tegenaan loopt, maar dit slaat echt alles zeg. Wat ik ook nog heb bedacht is, dat je in een andere gemeente een aanvraag kan doen. Stel je woont in Wateringen, dan zou je in Delft behandeld worden dan zou je bijvoorbeeld ook in Den Haag een aanvraag kunnen doen, zodat er een andere kijk op de wereld komt. Ik woon overigens ook in Zuid Holland (Rijswijk). Probeer dat als het daar waar je nu bent echt niet wil lukken. En dan die huisarts, die kan ik wel wur*gen. Wat een muts zeg !! Dwing ook bij haar een nieuwe verwijskaart af. En anders ga je naar een andere gemeente en betaal je het eerste consult zelf en wat nog een optie is, je zorgverzekeraar, die kan eventueel ook bemiddelen. Vraag een second opinion aan in een andere gemeente !!!!!! IDEE ??? En dat van je kuit had ik idd ook gelezen vanmorgen wat vervelend allemaal zeg pff meis je hebt het niet leuk. Maar ja ieder huisje heeft zijn kruisje he? Ook ik heb mijn kruisje te dragen en dat valt ook niet mee Ik zit idd erg in spanning of er uitzaaiingen zijn pffff word er af en toe gek van. We zijn blij dat we in een Westers land wonen, maar soms moet je zo erg vechten dat je er moe van wordt. Ik ben overigens 51 jaar hihi oude taart al he?? Maar zeer levenslustig en ik geloof wel gezellig hahaha. Ik ben getrouwd en wij hebben helaas geen kinderen. Wel hebben we 1 meisje van nu 31 jaar met het niveau van 2 tot 4 jaar geadopteerd. Zij woont in een instelling en ik zoek haar elke week op en doe alles voor haar wat anders een moeder zou doen. Het is een moppie en ik hou heel veel van d’r. Nou nu weet je ook weer iets van mij. Misschien wonen we heel dicht bij elkaar?????? Meid zet ‘m op he en ik hoor je wel weer he? Blijf maar lekker thuis morgen en ga aan de slag met alle psycho’s net zolang totdat je een nieuwe afspraak hebt waar dan ook en vergeet je zorgverzekeraar niet!!!! Vraag ook eventueel daar naar de directie, gewoon brutaal zijn wil weleens helpen.
Succes he en dikke knuffel
PUCKYasmijn4 augustus 2008 om 06:09Goedemorgen Puck,
Zo zo jij was er nog laat bij gister!!! Ik kan vanaf 9 uur bellen, en ik ben benieuwd waar het gaat eindigen.
Alle huisartsen in omgeving heb ik al gebeld. Niemand wil je aannemen! 🙁 Ze vinden dat ik maar bij haar moet blijven. Mijn huisarts, een vrouwelijke, is nog in opleiding, mijn echte huisarts, is een man en trekt zich niks van mijn problemen aan, het interesseerd hem niet eens!!!
Ik heb toen dus alle huisartsen in omgeving gebeld en uitgelegd dat ik opzoek ben naar een vrouwelijke huisarts, vanwege mijn verleden (daar heb ik toen meer uitleg over gegeven), maar niemand vond het nodig me aan te nemen, omdat ik niet was verhuisd!!! Waar slaat dat nu op? Oke aan de andere kant misschien wel te gebruiken, als elk misbruikt meisje een vrouwelijk dokter wil, zitten die binnen no time vol!
Nou, ik kan eigenlijk wel zeggen waar ik woon! 😉 Ik woon in katwijk. Ik heb hulp gehad in leiden, in Voorhout, Katwijk, Oegstgeest … maar keer op keer lijk ik tegen hetzelfde punt aan te lopen … ik moet benoemen waar ik aan wil werken en dat weet ik maar al te goed, maar zodra ik dat dat heb benoemt, gaan we aan de slag met heel andere dingen! Ik heb toen tegen de therapeut gezegd: ”Ik kom hier niet voor” Toen zei ze dat mijn verleden … verledentijd is en er niet meer toedoet! Ja HALLO en hoe kan ik het dan verwerken???
Ieder huisje heeft idd zijn kruisje. In mijn eigen huis ben ik erg blij, gelukkig, maar voel me onveilig. Ik heb het gevoel dat ik niet goed genoeg ben. Minderwaardig dan andere mensen en daarom geen geluk en liefde mag kennen.
Ik ga ook aan Marianne een nieuwe verwijskaart vragen, maar die kreeg ik toen al niet! Ik ben zo bang dat ze gaat zeggen dat ik maar langs moet komen en wat moet ik dan??? Is dit niet iets wat gewoon via de telefoon kan???
Ik ben behoorlijk bang en het liefst zou ik helemaal niet bellen … maar dat lost niks op!
Hihi je bent geen ouwe taart hoor! Het gaat nooit om leeftijd! Je komt heel lief en zorgzaam over!!!
Liefs en knuffel,
Reageren
YasmijnPuck4 augustus 2008 om 08:51Zoooooo en jij bent een vroege vogel vandaag !!! Nou meid Katwijk is niet ver van Rijswijk. Ik snap het van het huisartsenprobleem wel, want dat is landelijk geregeld, maar dat je een andere therapeut wil is heel begrijpelijk. Maar ook maak ik uit je verhaal op, dat je al meerdere hulpverlenders hebt gehad en is dat dan niet de reden dat zij zeggen “ja doei blijf jij aan de gang” Dit is geen beschuldiging hoor, maar ik kan me voorstellen, dat iedere keer wisselen het dan ook niet is. Maar…misschien begrijp ik je verkeerd.
Reageren
En wat betreft je niet goed genoeg voelen BEN JIJ GEK !!!! HAHAHA JIJ BENT GOED ZOALS JE BENT EN ZOALS IK JOUW VERHALEN LEES BEN JE GEWOON EEN HEEL GOED EN LIEF MENS dus WEG met dat minderwaardigheidscomples nergens voor nodig. Zie eens wat je voor je zieke vriendin doet, je bent er voor haar en haar dierbaren. Een heleboel mensen lopen daar letterlijk omheen hoor!!! En hoe gaat het op je werk, wat voor een werk doe je en vind je je werk leuk??? Nou meid wederom sterkte en ik zal vandaag af en toe op deze topic kijken.
Overigens heb ik net gebeld met het ziekenhuis en heb ik geen uitzaaiingen pfffff opluchting. Wel nog een lange weg te gaan met 1- bestralingen, 2- chemokuren, 3- hormoonkuren pff niet leuk.
Veel liefs en een dikke HUG
JE PUCK (rijmt)Yasmijn4 augustus 2008 om 09:00Hey lieve Puck,
Hihi ja ik was er idd vroeg bij! Ik moest immers me werk afbellen en dat moet al om 6 uur, omdat ik al om 7 uur zou moeten werken! Dus ja, dan ben je vroeg op! Ik ben nog wel in bed gebleven hoor, was nog zo moe!
Ja ik zal het ff uitleggen. Toen ik 17 was, zat ik in leiden. Toen ik 18 werd, mocht ik daar geen hulp meer ontvangen en moest ik naar een ander.
Ik ben bij het maatschappelijk werk geweest, maar die konden mij niet helpen.
In voorhout namen ze me niet serieus, net zoals in Oegstgeest.
Zo kom je dus bij meerdere plekken en instanties!
Ik heb om half 10 met die therapeute gebeld. Ze was in vergadering, had maar heel krt de tijd om te luisteren. Ze klonk erg gehaast en ging met de huisarts overleggen. Naar eigen zegen belt ze me vanmiddag terug.
Ik werk in een fabriek. Ik werk daar 5 dagen en heb het erg naar me zin. Nu er veel mensen met vakantie zijn is het allemaal erg druk, maar opzich gaat het allemaal prima en ik ben blij dat ik ondanks alles in staat ben zelf te werken!
Oh ik ben zo blij voor je dat er geen uitzaaiingen zijn! aar idd, je hebt nog een hele weg te gaan! Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat je kanker hebt?
Sterkte, ook voor jou
Reageren
Liefs, Yasmijntje 😛Puck4 augustus 2008 om 09:44Okay Yasmijntje de eerste stap voor vandaag is gezet!!! Ik hoop zo voor je, dat ze begrijpt, dat je een ander wilt !!!! En dan hoop ik dat er een klik is en dat je goed geholpen gaat worden.
Fijn dat je leuk werk hebt, dat is zo belangrijk, als dat niet lekker loopt heb je er nog een probleem bij. Hoe is het nu met je kuit??
Wat betreft de borstkanker, ik ben een DES-dochter en wordt elk jaar gecontroleerd en nu was ik maar eens in het ziekenhuis gegaan waar ik nu werk en ineens was het foute boel pffff ben echt bang hoor !!!
Ik hoop dat je vandaag iets meer weet en je laat het me weten he KANJER !!!!!!!!!!!!!!!!
heel veel liefs PUCK
ReagerenYasmijn4 augustus 2008 om 11:06Liev Puck,
Daar ben ik weer even! Ik was even duk in de keuken bezig. Woensdag krijg ik logees dus ik dacht, laat ik nu alvast beginnen met koken, dat vries ik het in en hoef ik het alleen nog op te warmen!
Maar nu heb ik macaroni gemaakt, vorige keer helemaal goed gelukt en nu denk ik te weinig water wat het is een klein beetje plakkerig. *schaam* Ik ben in de keuken nog onzekerder dan bij de rest van mijn leven. Ik ben bang om fouten te maken, bang om te falen, het mag niet van mezelf, ik MOET het goed doen!!!!
maar wat kan ik nu nog aan die macaroni doen? Of zal het wel mee vallen na het invriezen? Ik ben zo bang om op m’n ”bek” te gaan, om het zo maar even plat te zeggen, ik MOET het goed doen van mezelf. Ik voel me nu net een mislukkeling, ik moet die 2 logees toch wel LEKKER eten geven? (Misschien valt het allemaal wel mee … maar toch voel ik me er niet goed onder en zal ik blij zijn als het avondeten deze week allemaal voorbij is!) *zucht*
Ik ben net door marianne gebeld. En wonder boven wonder mag ik naar een andere therapeute!!!!
Alleen is er een probleem … Financieel heb ik het nodig om 5 dagen te werken en geen uren te missen. Nu is het natuurlijk niet zeker dat ik altijd na mijn werk nog bij een therapeut terecht kan!
Ik heb een enorme grote angst om in de schulden te komen en daarom ga ik dit risico niet aan. Ik wil de 5 dagen blijven werken en geen hele of halve dagen moeten missen! Dus wat nu???
Marianne gaat even het 1 en ander overleggen en belt me morgen terug …..
Oh ingewikkeld ben ik he Puck … sorry voor wie ik ben!!!!! 🙁
Liefs, Yasmijntje
ReagerenYasmijn4 augustus 2008 om 11:09Een DES dochter … wat houd dat in? En wat naar dat het ineens foute boel was, ik moet er niet aan denken! Ik hoop zo dat het voor jou ook allemaal goed gaat komen, iig voor zover dat mogelijk is bij jou ziekte! Ik wens je alle sterkte toe!
Met mijn kuit gaat het wel weer.
Straks even me werk bellen, dat ik morgen weer van de partij ben! 🙂Ik ga nu even wat eten.
Misschien zien we elkaar hier zo nog wel! 😉Liefs, Yasmijntje (Je mag ook gewoon Yasmijn schrijven hoor!)
ReagerenPuck4 augustus 2008 om 15:19Nou zie je nou wel, dit is in ieder geval op het goede spoor aan het komen !!!!!! Toch goed van die marianne dat ze inziet dat je iemand anders nodig hebt fijn!!! Maar hoe zit dat dan met je werk, werk je voor een uitzendburo, want je hebt toch recht om naar een arts e.d. te gaan?? Zeker als je 5 dagen in de week werkt !!! Maar…ben heel blij voor je dat het je gelukt is. Zie je wel JE KUNT HET !!!!!!!
En dan die macaronie, nou meid gewoon een beetje water erbij of wat ketjap manis en alles komt ook weer op zijn pootjes terecht en als het echt niet te eten is jammer dan, een misser mag ook een keer, ga je gewoon wat frietjes op de hoek halen hihi. Ik heb makkelijk kletsen he, maar weet, dat ik deze fases ook allemaal doorgemaakt heb, de onzekerheid, angsten, bang om te falen, altijd maar een ander willen plezieren en noem maar op. Ik geloof dat ik zelfs een beetje op je lijk hahaha.
Een Des dochter is een dochter waarvan de moeder in haar zwangerschap medicijnen heeft gebruikt die miskramen zouden voorkomen. Mijn moeder is 9 keer zwanger geweest en heeft uiteindelijk 2 kinderen. Dit middel was dus rotzooi en heeft veel gevolgen voor de dochters. Die kunnen afwijkende geslachtsorganen hebben, kunnen moeilijk of niet zwanger raken en hebben grotere kans op kanker, dus al dus in het kort uitgelegd. DES staat ook voor de afkorting van het medicijn.
Nou meid weer een heel verhaal he??? Ga jij nu een beetje ontspannen??????? Heb je helemaal verdient en kop op houden he, anders wordt tante PUCK heeeeeellllll boosss en dat wil Yasmijn niet toch? hahahahahah (grapje).
Veel liefs PUCK
ReagerenYasmijn4 augustus 2008 om 19:26Lieve Puck,
Hihi ik wilde eigenlijk gaan slapen, me nicht was net hier en morgen moet ik weer werken, maar ik was erg benieuwd of je nog geschreven zou hebben! En jaaa, dus even lezen natuurlijk en schrijven! 😉
Ja ik ben lij dat het gelukt is, wat een opluchting. Ik had wel een beetje hoofdpijn voorf, maar dat zakte al gauw weer weg, waren gewoon spanningen! Ik werk voor een uitzendburo, 5 dagen per week. Ze doen moeilijk op mijn werk dus tja … aangezien ik me geld noig heb weet ik niet hoe dit verder zal gaan!
Hihi misschien moet jij gewoon mijn prive-therapeute online zijn, hahaha 😛 Nee okey, ik meen het hoor, ben blij dat we elkaar via deze weg gevonden hebben. het voelt veilig, vertrouwd en goed met jou te schrijven en dingen te delen! *bloos*
Haha die macaroni, me nicht was hier net en zei: ”Oh meisje toch, je hebt het gewoon heel goed gedaan, het is maar een heel klein beetje plakkerig, dat is nog heel lekker te eten, niet zo onzeker” Haha is echt een lieve meid en met die macaroni komt het dus wel goed! 😉
Oh wat erg van die pillen, ik ben helemaal perplex, verschrikkelijk zeg, zoveel miskramen!!!! 🙁 En dan geen kinderen kunnen krijgen misschien en meer kans op kanker!? 🙁 heb jij kids of wil je daar liever niet over schrijven? NIKS MOET HOOR PUCK!!!!!!
Morgen komt mijn nicht, dus weet ik niet of ik online kan komen en van woensdagmiddag tot zaterdagochtend krijg ik die logees. Ik doe mijn best af en toe wat te laten horen. Ik zou immers dit ”contact” ook niet kwijt willen, het voelt te goed om dingen te delen, maar ik wil natuurlijk ook even lekker van de meiden genieten en het gezellig voor ze maken! 😉
Hihi wat schrijf je dat leuk, tante Puck, haha moet ik wel om lachen en jaaa ik heb heerlijk ontspant, heerlijk met de poezen (ik heb er 2 van 4 maanden, een tweeling) gespeeld en lekker met me nicht gekletst en samen gegeten, was super gezellig en morgen zien we elkaar weer!
Nu ga ik lekker slapen!
Morgen half 6 op staan!Dag lieve tante Puck!
Ik wil idd niet dat je boos word!!! 😛Liefs, Yasmijn
Reageren