Zoeken Vraag het forum

Winstrol en testosteron

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Christiaan

Beste,

Kan ik winstrol en testosteron enethaat  samen nemen met salbutanol en flixotide

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is ten zeerste af te raden. De middelen die je noemt bevatten ook al steroïden. Maar ook zonder deze middelen is het af te raden. Het zijn geen onschuldige middelen .

Reageren
    Christiaan

Ik gebruik sulbutamol namelijk voor mijn astma dit komt gewoon van de apotheek af en wintrol + testosteron h tijdens het fitnessen ik weet wat de risico’s zijn alleen mijn vraag is of ik wel een astma puffer kan pakken nu?

Reageren
    John (moderator)

Zoals ik al schreef: Het is af te raden. Je krijgt te veel steroïden binnen

Reageren
    Catootje

Medicijnen zorgen voor verliezen aan vitaminen en mineralen. Corticosteroïden onder andere aan vitamine D en B, zink en chroom. Zink is nou juist zo belangrijk voor je hormonen en dus voor de aanmaak van testosteron. Ook werken corticosteroïden verhogend op het cortisol in je lichaam. Bovendien doen medicijnen niets aan oorzaken, zoals voedingspatroon, darmflora, tekorten aan voedingsstoffen enz. Als je zou zorgen voor een betere biochemie van je lichaam is dat ook beter voor je hormoonhuishouding.

Reageren
    Christiaan

Ik las dat winstrol ook een astmatische werking heeft, dus ik zou voorlopig beter geen astma puffers kunnen nemen tot na de winstrol en testosteron. Voor de nakuur gebruik ik nolvadex

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij zou je gezondheid toch moeten prevaleren voor opgeblazen spieren.

Reageren
Reageer op: Winstrol en testosteron
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.