Zoeken Vraag het forum

Winstrol ontwikkeling geslachtsdeel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peter

Beste lezer, ik ben een jongen van 18 jaar en heb op mijn 16e al wel eens winstrol gebruikt. Winstrol is een anabole steroïde met geringe bijwerkingen ten opzichte van andere soorten anabolen. Wat mijn vraag is: stopt winstrol de ontwikkeling van het geslachtsdeel als je onder de 21 jaar bent? Bij de bijwerkingen van winstrol staat namelijk wel vermeld dat winstrol zorgt voor vermannelijking, en doordat het DHT-gebonden is het zelfs zou kúnnen dat je penis ervan groeit. Zoals jullie lezen heb ik al wel eens gekuurt en ik weet dondersgoed wat de gevolgen ervan kunnen zijn, dus graag raadzame antwoorden en geen gebruik geen anabolen antwoorden. Heel erg bedankt voor jullie reactie alvast.

Groetjes,

Peter

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ja dat zou kunnen. Door het gebruik hiervan ontstaat er eigenlijk een overdosering in je lichaam. Dat kan vervelende gevolgen hebben, waaronder krimp van je penis en impotentie

Reageren
    Peter

Krimpen bestaat volgens mij sowieso niet. Kan een kuur van 3 weken al grote invloed hebben op lichamelijke ontwikkelingen? Mvg

Reageren
    John (moderator)

ik verwacht het eigenlijk bij zo’n korte duur

Reageren
    Peter

Om nog even terug te komen op dit topic van 2 maanden oud, waarom verwacht je juist bij een korte kuur negatieve gevolgen op de ontwikkeling van de penis ten opzichte van een normale kuur die 6 weken duurt? Alvast bedankt voor je antwoord.

Mvg

Reageren
Reageer op: Winstrol ontwikkeling geslachtsdeel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.