- Peter11 juli 2018 om 13:22
Beste lezer, ik ben een jongen van 18 jaar en heb op mijn 16e al wel eens winstrol gebruikt. Winstrol is een anabole steroïde met geringe bijwerkingen ten opzichte van andere soorten anabolen. Wat mijn vraag is: stopt winstrol de ontwikkeling van het geslachtsdeel als je onder de 21 jaar bent? Bij de bijwerkingen van winstrol staat namelijk wel vermeld dat winstrol zorgt voor vermannelijking, en doordat het DHT-gebonden is het zelfs zou kúnnen dat je penis ervan groeit. Zoals jullie lezen heb ik al wel eens gekuurt en ik weet dondersgoed wat de gevolgen ervan kunnen zijn, dus graag raadzame antwoorden en geen gebruik geen anabolen antwoorden. Heel erg bedankt voor jullie reactie alvast.
Groetjes,
Peter
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 juli 2018 om 14:33Ja dat zou kunnen. Door het gebruik hiervan ontstaat er eigenlijk een overdosering in je lichaam. Dat kan vervelende gevolgen hebben, waaronder krimp van je penis en impotentie
ReagerenPeter11 juli 2018 om 22:13Krimpen bestaat volgens mij sowieso niet. Kan een kuur van 3 weken al grote invloed hebben op lichamelijke ontwikkelingen? Mvg
ReagerenJohn (moderator)
11 juli 2018 om 22:18ik verwacht het eigenlijk bij zo’n korte duur
ReagerenPeter10 september 2018 om 21:34Om nog even terug te komen op dit topic van 2 maanden oud, waarom verwacht je juist bij een korte kuur negatieve gevolgen op de ontwikkeling van de penis ten opzichte van een normale kuur die 6 weken duurt? Alvast bedankt voor je antwoord.
Mvg
Reageren