Zoeken Vraag het forum

Hard bultje in ooglid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lala1

Ik heb sinds een jaar een hard bultje in mijn ooglid. De dokter zei dat het niets ernstigs was en dat het vanzelf weg zal gaan. Maar het is nu al een jaar. Het doet geen pijn en is niet rood. Ik heb alleen niet opgelet of het ook gegroeid is. Het is ook niet duidelijk te zien dat ik bultje heb. In het begin was mn ooglid wel veranderd wat ik erg lelijk vond. Er zaten vouwtjes in waardoor mn oog er raar uitzag. (Ik heb trouwens chinese ogen) Uiteindelijk was dat vanzelf weggegaan en was de vouw van mn ooglid weer normaal. Nu heb ik dat af en toe nog wel eens en andere dagen weer niet. Ik denk dat het komt door het slapen. Trouwens, als mn ooglid er normaal uitziet zie je geen bultje, terwijl het er nog is, en met vouwtjes was ie ook niet duidelijk te zien. Je ziet het alleen als je je ogen een beetje dicht houdt. Sinds een dag probeer ik warme compressen en wanneer ik dat doe gaan de vouwen in mn ooglid weg en ziet het er weer normaal uit. Ik ga door met de warme compressen. Toch ben ik beetje ongerust over dat bultje. Is het toch iets ernstigs?

Reageer op: Hard bultje in ooglid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.