- Anoniem8 augustus 2016 om 13:36
Hallo,
Al zo’n 4 jaar ben ik ongesteld en eigenlijk altijd regelmatig en zonder pijn.
Mijn menstruatie duurt meestal 3/4 dagen en heb nooit ergens last van alleen dat ik best wel veel bloed verlies.
Vorige maand begon mijn menstruatie met heel veel pijn waardoor ik s’nachts niet sliep en de dag erna ook het liefst in bed wilde blijven liggen. Afgelopen week werd ik weer ongesteld, dit keer 2/3 dagen eerder dan normaal en weer met pijn(wel minder als vorige maand) maar ook duurde dit keer de menstruatie 2/3 dagen langer dan normaal, terwijl dat eigenlijk nooit zo is.Is dit normaal? Of zou er wat anders aan de hand kunnen zijn?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2016 om 15:35De eerste jaren kunnen menstruaties nog wel eens wat onregelmatig zijn. Dat is in principe geen reden tot bezorgdheid.
Reageren
Je kunt natuurlijk altijd bij je huisarts langs gaan als je er ongerust over bent en blijft.Anoniem8 augustus 2016 om 16:01Bedankt voor je antwoord Tandor!
Reageren
Dat begrijp ik, maar is het niet raar dat het eigenlijk altijd regelmatig was en nu ineens niet en dat het nu steeds meer pijn begint te doen?John (moderator)
8 augustus 2016 om 16:33Onder invloed van hormonen kan dat wel. Maar zoals ik al schreef:
Reageren
Je kunt natuurlijk altijd bij je huisarts langs gaan als je er ongerust over bent en blijft.