- Anoniem15 juli 2016 om 21:26
Hoi, ik ben behoorlijk onregelmatig altijd ongesteld en meestal ben ik het ook om de maand maar ik verlies dan echt super veel bloed. Maar deze maand ben ik dus weer ongesteld maar ik verlies echt heel weinig bloed echt iets van 1 super plus tampon vol op een dag terwijl normaal echt iets van 5-10 … Is dit normaal? Ik ben echt bang dat ik misschien minder vruchtbaar aan het worden ben 🙁
3 reactiesReagerenAnoniem15 juli 2016 om 21:32Met minder vruchtbaar heeft de niets te doen. Het kan wel wel eens keer voor komen dat de bloeding wat minder is dan je gewend bent.
ReagerenAnoniem17 juli 2016 om 19:52Ik heb hier ook een vraagje over. Ik heb 4 maanden de pil geslikt, in mei ben ik gestopt, nu had ik voor de pil altijd een dag of 4/5 best veel bloedverlies. Met de pil had ik 3/4 dagen bloedverlies maar een stuk minder dan voor de pil.
Ik heb nu mijn 2e menstruatie na het stoppen van de pil. De eerste keer na 28 dagen ongeveer 5 dagen alleen bruin bloedverlies met afvegen, nu sinds vrijdag mijn 2e menstruatie, deze keer is het rood bloedverlies maar nog steeds niet heel veel, nu wel een maandverbandje nodig maar het is nog steeds veel minder dan ik gewend ben.
Hoe komt dit? Ik maak me een beetje zorgen
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2016 om 19:56Dat komt omdat je lichaam eerst moet ontpillen…De eerste maanden kunnen de menstruaties nog wat onregelmatig zijn.
Reageren