Zoeken Vraag het forum

Wat moet ik doen?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • C

Hoi allemaal,
    Ik heb sinds ongeveer drie maanden een nieuwe pil, de Yasmin, omdat ik met mijn vorige pil vaak bloedde terwijl het niet mijn stopweek was. Nu heb ik hier weer last van, maar nog erger. Eerst had ik weer bloedverlies na twee weken, ben toen maar aan mijn stopweek begonnen. Ik was blij toen mijn ongesteldheid weer over was, maar na 5 dagen begon ik weer met bloeden. Ik heb toen op advies van de dokter geen stopweek gehouden. Hij zei me dat ik drie maanden de Yasmin pil moest doorslikken om te wennen. Het bloeden stopte maar niet dus heb toen maar weer naar de dokter gebeld. Mijn eigen dokter was op vakantie dus ik mocht even langs een andere dokter komen. Hij zei me dat ik dan toch maar beter een stopweek kon houden. Dit heb ik gedaan maar nu bloed ik weer na een week. Ik word er gek van en weet niet meer wat ik moet doen. Ik ben vaker ongesteld dan dat ik dat niet ben.. Hebben jullie advies? X C

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is mogelijk dat je toch iedere keer te lichte pillen krijgt of dat de pil niet het geschikte anticonceptiemiddel voor jou is.
    Ga in ieder geval terug naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Wat moet ik doen?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.