- Anoniem9 juni 2016 om 16:01
Hallo,
Vorige week heb ik mijn stopweek ingelast nadat ik de pil 3 maanden doorslik. Dit doe ik al jaren en word altijd op de 3e dag nadat ik ben gestopt ongesteld. De eerste dag gaat gepaard met krampen en hevige rugpijn (daarom slik ik em ook door). Deze keer precies hetzelfde verhaal. Gezien het feit dat mijn vriend en ik wel seks hebben, is het altijd toch wel een soort van spannend moment als ik een stopweek inlas. In ieder geval, ik werd gewoon netjes op de 3e dag ongesteld en ik had ook wel die rugpijn en krampen in de buik. Het enige verschil is, en dat bedacht ik me later pas, dat ik helemaal geen stolsels heb gezien die week. Dat terwijl ik wel 5 dagen heb gebloed.
De pil heb ik nooit vergeten in te nemen en ik doe mijn stopweek ook altijd netjes 7 dagen lang voordat ik weer begin aan een nieuwe strip.
Is dit normaal of is er nu een kans dat ik zwanger ben?! (Dat zou niet best zijn, want dan is het al min.20 weken……)
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 juni 2016 om 16:05De afwezigheid van stolsel is geen indicatie voor zwangerschap. Er hoeft niet altijd stolsel aanwezig te zijn bij een onttrekkingsbloeding in de stopweek.
Reageren