- Kim263 augustus 2016 om 17:40
Normaal gesproken slik ik de pil een paar maanden door, nu had ik steeds doorbraak bloedingen dus dacht van nou zal wel iets met hormonen zijn, laat ik een tijdje gewoon elke maand een stopweek doen. De eerste 2x ging goed en nu ineens helemaal niks nog niet een druppel. Ik heb een relatie dus mijn eerste gedachte was “zwanger” al is die kans zeer klein, slik al meer dan 10 jaar de pil. ik ben wel ziek geweest en ben de pil een enkele keer vergeten. Test gedaan en deze was negatief. Normaal maak ik me niet zo snel zorgen maar vind t wel een beetje vreemd, heb namelijk wel de klachten die ik normaal heb met menstruatie : buikpijn, vocht vast houden. Puistjes. Obstipatie.. De bekende dingen
Wat zou dit kunnen zijn…..5 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2016 om 20:50Wanneer is je stopweek begonnen?
Reagerenkim264 augustus 2016 om 04:29Vrijdag laatste pil genomen. Vorige keren was ik maandag ongesteld
ReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2016 om 09:26Wanneer had je de laatste doorbraakbloeding?
Reagerenkim264 augustus 2016 om 09:47Dat is langer dan 2 maanden geleden. Ben nu 2x gewoon in stopweek ongesteld geworden
ReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2016 om 10:11Gewoon maar eens even afwachten. De bloeding kan best wel eens wat later komen. Als ze verder uitblijft zou ik dan wel nog eens een test doen voor de zekerheid.
Reageren