- Anoniem16 april 2016 om 18:20
Ik heb sinds gisteren (dus 2 dagen nu) geen afscheiding, of tenminste niks nattigs meer in me onderbroekje (klinkt beetje vies zo haha)
Ik kan niet zwanger zijn want mijn vriend komt buiten mijn vagina klaar (wel zonder condoom) en ik slik de pil Ethinylestradio/levenorgestrel.
Ik ben nu op mijn 13e pilKan dit kwaad of betekend dit iets?
Groetjes
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 april 2016 om 18:45Dat betekend niks en kan geen kwaad. Ben blij dat je er vanaf bent zou ik zeggen.
ReagerenAnoniem16 april 2016 om 22:26Nog 1 vraagje.. Klinkt heel stom om te zeggen maar ik doe het toch. Het lijkt ook alsof mijn vagina aan de binnenkant nauwer is geworden
Wat is dit dan?(Ik ben 17)
ReagerenJohn (moderator)
16 april 2016 om 22:36Dat lijkt maar zo. Dat gevoel wordt veroorzaakt omdat je vagina nu droger is geworden
Reageren
Is het de eerste keer dat je de pil slikt?Anoniem16 april 2016 om 22:44Nee ik slik hem denk ik al meer dan een jaar, toen omdat ik onregelmatig ongesteld was en nu als anticonceptie
ReagerenAnoniem16 april 2016 om 22:46Het voelt ook nauwer als ik zegmaar met mijn vinger ga voelen (ja klinkt heel vies)
ReagerenJohn (moderator)
16 april 2016 om 22:47Okay.
Waarom klinkt dat vies? Dat is toch heel normaal…
Reageren
Als je daadwerkelijk het gevoel hebt dat het nauwer is, zou ik je toch willen aanraden om naar de huisarts te gaan. Dan zou het een infectie kunnen zijn.Anoniem16 april 2016 om 22:51Ik ben zo bang dat het zwangerschap kan zijn (ondanks dat hij nog geen eens in mij klaar komt en ik de pil heb )
Reageren
Wat voor infectie kan het dan bijv. Zijn?John (moderator)
16 april 2016 om 23:16Een zwangerschap is niet erg waarschijnlijk als je de pil slikt en dat goed doet er er geen vergeet. Het kan een bacteriële infectie zijn. dat kan ik zo ook niet zeggen
Reageren