Zoeken Vraag het forum

Menstruatie eerder gestopt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Vraagje !
    Ik maak me nooit zo snel zorgen en ga al helemaal niet snel maar de huisarts , maar nu maak ik me toch wel zorgen..
    In de 10 jaar dat ik mijn menstruatie heb ben ik nog nooit te laat geweest.
    Heb een cyclus van 4 weken en mijn menstruatie duurt dan ook gewoon 7 dagen.
    Nooit geen problemen mee gehad tot nu..
    Afgelopen Dinsdag ben ik zoals het hoort ongesteld geworden , niks bijzonders verder , totdat het vrijdag stopte..
    Tot nu geen druppeltje bloed helemaal niks , het heeft dus in totaal maar drie dagen geduurt!
    Wat zou dit kunnen zijn , zoals ik al zei maak me nooit snel zorgen maar als er na zoveel jaar plotseling verandering in komt vind ik het toch een beetje eng.

Bedankt alvast en sorry voor het lange bericht!!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn. De menstruatie kan best wel eens een keer iets anders zijn dan je gewend bent. Als er voor de rest geen andere klachten zijn, is dat geen reden om meteen bezorgd te zijn.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor de reactie Tandor.
    Ik ga maandag toch even de huisarts bellen aangezien ik ook een aantal keer onveilig sex heb gehad.
    Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Reageren
    John (moderator)

Ik zie daar geen verband in.
    Je kunt uiteraard altijd even bij de huisarts langs als je er ongerust over bent.

Reageren
Reageer op: Menstruatie eerder gestopt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.