Zoeken Vraag het forum

ernstig veel bloedverlies in 1 dag.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marthe

Hoi,

Ik slik al vanaf mijn 16/17 jaar de pil en heb in het begin wel eens een doorbraakbloeding gehad..daarna niet meer.
    Ben nu pas 20 en als ik ongesteld ben, ben ik het maar 3 of 4 dagen. Maar het gebeurt heel vaak dat ik de eerste dag van mijn menstruatie compleet leegbloed. Ik heb het wel eens gehad dat ik mijn tampon moest verwisselen op een openbare wc. Ik had een nieuwe in gedaan en kreeg het gevoel dat ik weer heel nodig moest plassen. Vervolgens was het touwtje van mn tampon helemaal rood en was dus mn tampon in een halve minuut helemaal vol gelopen. Ik heb wel 10 minuten op de wc gezeten en gewacht tot het stopte.. en vervolgens heb ik derest van de dag nauwelijks gebloed. Ik heb dit wel vaker dat ik bijvoorbeeld na een half uur een maandverband dragen helemaal ben doorgelekt. Is dit normaal? Korte periode ongesteld maar de bloedingen zijn heel heftig.

groetjes,
    Marthe

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan. Menstruatie’s kunnen soms wel grillig zijn.

Reageren
Reageer op: ernstig veel bloedverlies in 1 dag.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.