- Anoniem10 januari 2016 om 20:46
Ik heb ruim 4 maanden geleden seks gehad waarbij het condoom was gescheurd. Diezelfde middag nog de MAP geslikt. Nu moest ik 3 weken daarna ongesteld worden en dit was minder en anders dan normaal, het was meer bruinig slijm en geen bloed en het duurde ook korter. Ik dacht dat dit misschien een bijwerking was van die MAP, maar volgende maand zelfde verhaal. 2 doktersbezoeken zonder resultaat en 2 negatieve zwangerschapstesten later ben ik nog steeds nauwelijks ongesteld. Afgelopen maand was ik met dit slijm ook een week te vroeg en was ik dus 2 weken “ongesteld”. Heeft de MAP m’n lichaam zo beïnvloed of is het toeval en kan het iets anders zijn? Wil heel graag antwoorden want van m’n dokter krijg ik die niet!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 januari 2016 om 20:54Met de MAP zou dat niets meer te doen moeten hebben.
Reageren
Hoe oud ben je?
Waren je menstruaties voor de MAP wel altijd op tijd?Anoniem10 januari 2016 om 21:07Ik ben 19 jaar oud en slik al 3 jaar dezelfde pil. Ik werd hiermee bijna op de dag af regelmatig ongesteld. Nu toevallig ben ik het vandaag ook geworden, de dag dat het normaal ook zou zijn, maar nu was het net als de afgelopen maanden vanochtend beetje bruin slijm en nu weer helemaal niks.
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2016 om 21:18Als je de pil slikt en dat goed doet, had je de MAP natuurlijk helemaal niet hoeven te gebruiken….
Ga met de klachten naar de huisarts..
ReagerenAnoniem10 januari 2016 om 21:20Ik was die maand erg ziek en koortsig geweest waardoor ik de pil niet meer helemaal vertrouwde, vandaar de MAP.
Reageren
Zelf heb ik me nu in m’n hoofd gehaald dat het misschien een cyste is, aangezien ik ook pijn heb bij het vrijen..?John (moderator)
10 januari 2016 om 21:32Een cyste zou buiten het vrijen ook klachten moeten geven. Het zou wellicht een infectie kunnen zijn…Dus toch maar even naar de huisarts
Reageren