Zoeken Vraag het forum

Menstruatie na MAP

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Julia

Hi,
    Ik heb de MAP genomen binnen 3 uur, 1,5 weken gelden omdat het condoom gescheurd maar was buiten mn vruchtbare week achteraf. was nu moest ik Eig afgelopen week ongesteld worden. Ben ik niet geworden uiteindelijk. Nu begon ik zaterdagnacht nadat ik terug kwam van opstap. Wat bloed eruit. Vervolgens gister hele dag geen bloed als afscheiding tot nu. Nu heb ik ontiegelijk veel buikkrampen. En verlies ik bloed, het tampon zit zegmaar wel vol. Maar niet donkerrood bloed. Is dat dan innestelingsbloed of echt menstruatie?

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zal dan je menstruatie zijn

Reageren
    Julia

Hoi,

Nog 1 vraagje, ik had voor de zekerheid nog een test gedaan. Nu gaf die echt een heel och streepje aan. Wat moet ik nou doen. Want bij mn menstruatie verlies ik wel echt stolsols zegmaar.

Reageren
    John (moderator)

Je bent toch ongesteld? Niet zwanger dus

Reageren
    Julia

Jaa klopt. En hoe flink ongesteld. Alleen op test krijf k toch nog een heel licht streepje

Reageren
    John (moderator)

Je moet ook niet testen als je ongesteld bent

Reageren
    John (moderator)

En de test op tijd aflezen, dus niet na een half uur of zoiets.

Reageren
    Julia

Dus als je test als je ongesteld bent test je dan altijd positief? Of zit er dan een stoje ofso in?

Reageren
    John (moderator)

Je kunt de testen niet gebruiken als je ongesteld bent. Je gebruikt ze als je juist NIET ongesteld wordt omdat je dan zwanger zou kunnen zijn

Reageren
    Julia

Dus dan hoef k me geen zorgen te maken?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk van niet hoor

Reageren
Reageer op: Menstruatie na MAP
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.