Hevige menstruatie na MAP

  • #1

    Hallo,

    Bijna 3 weken geleden heb ik een morning after pil geslikt na onveilige seks. Ik slikte de anticonceptiepil wel ook gewoon maar was bang dat deze niet goed werkte ivm een buikgriep die ik daarvoor had gehad. Daarom gekozen om toch een MAP te slikken.

    Na het slikken van de MAP moest ik nog 2 weken de pil slikken tot de strip af was. Afgelopen zaterdag heb ik mijn laatste pil genomen en ik ben gister ongesteld geworden. Dit begon licht met donkerbruin bloed. Vandaag, dag twee, bloed ik heel hevig. Ook zitten er stolsels bloed bij. Mijn menstruatie is nooit zo heftig geweest. Kan dit komen door het slikken van de MAP? Ik heb overigens geen tussentijdse bloeding gehad oid.

    Alvast bedankt!

    Reactie
    #2

    Dat kn inderdaad door de MAP komen

    Reactie
    #3

    Dank u Tandor, dat is enigzins een oplichter want schrok er toch een beetje van.

    Moet dit met de volgende menstruatie weer 'normaal' zijn?

     

    Reactie
    #4

    Oeps, opluchting ipv oplichter haha

    Reactie
    #5

    Dan zou dat weer normaal moeten zijn

    Reactie
    #6

    Oke, bedankt!

    Reactie
Reageer op: Hevige menstruatie na MAP
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief