- Anoniem10 december 2015 om 18:29
30 oktober werd ik ongesteld en 5 november was het afgelopen.
Vrijdag 6 november heb ik onveilige sex gehad maar hij is niet in me klaargekomen heb de morning afterpil gebruikt 11 november werd ik weer ongesteld tot de 18de.
Wanneer moet ik dan eigenlijk weer ongesteld worden?
En ik heb beetje lichtbruine afscheiding is dat normaal?
ik ben namelijk best wel bang dat ik zwanger ben dat is niet de bedoeling is dat mogelijk.12 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 december 2015 om 19:19Welke Morning After Pil heb je dan gebruikt?
De Norlevo of de ellaOne?Je nieuwe cyclus begint op 11 november. Dus als het goed komt je nieuwe menstruatie er nu aan.
ReagerenAnoniem10 december 2015 om 21:16Ik heb Morning afterpil gebruikt van norlevo.
Dus vanaf morgen ongeveer moet ik ongesteld worden als ik goed begrepen heb?
ReagerenJohn (moderator)
10 december 2015 om 21:18Ja. Maar je was wel veel te laat met die morning after pil…..
De Norlevo moet binnen 72 uur na de seks worden genomen….
ReagerenAnoniem11 december 2015 om 13:15De morning afterpil heb ik 7 november genomen.
Reageren
De volgende dag na onveilige sex ben ik dan veelste laat ervoor?John (moderator)
11 december 2015 om 15:12Excuus…….ik had je berichtje niet goed gelezen.
Ik dacht dat je op 6 november seks had gehad en op 11 november pas de pil had gebruikt. Je was dus zeker op tijd met de pil. Sorry als ik je hiermee ongerust heb gemaakt.Je menstruatie zou er in ieder geval nu aan moeten komen. De voortekenen zijn er in ieder geval.
ReagerenAnoniem11 december 2015 om 15:21Dankjewel voor al het info dan wacht ik nog even af op mijn menstruatie
ReagerenAnoniem14 december 2015 om 14:39Hallo.
Ik ben al 3 dagen overtijd er komt nog steeds alleen lichtbruine afscheiding is dat normaal kan dat door de morningafterpil komen?
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2015 om 14:44Door de morning after pil zou dat eigenlijk niet mer moeten komen. Het zal toch je menstruatie zijn die onderweg is
ReagerenAnoniem14 december 2015 om 15:12Oke dus het kan normaal zijn niets anders zoals ik begrepen heb?
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2015 om 15:15Ja, het zou inderdaad normaal kunnen zijn
Reageren
Gewoon even afwachenAnoniem24 december 2015 om 15:18Hallo,
Reageren
Gelukkig ben ik ongesteld geworden 16 december maar er is niet echt duidelijk veel bloed gekomen het was meer donkerbruin bloed en er is nu 8 dagen voor bij er komt weer lichtbruin bloed wat ik had voordat ik ongesteld werd,
mijn vraag is nu is dat normaal of is er iets waar ik zorgen om moet maken?John (moderator)
24 december 2015 om 16:31Dat kan toch wel een keer voor komen. Dat is niet iets om je meteen zorgen over te maken.
Reageren