- Anoniem26 september 2015 om 00:34
Ik heb ongeveer 2 maand geleden onbeveiligd seks gehad en mijn vriend is niet in mij klaargekomen, er bestaat wel kans dat er voorvocht is. Heb 2 zwangerschapstesten gedaan en beide negatief, heb ook me regels gekregen vorige maand. Maar deze maand blijven ze uit ? Ben ik nou zwanger ????
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 september 2015 om 08:54Dat is niet erg waarschijnlijk. In voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen.
Reageren
Is je menstruatie normaal wel altijd op tijd?
Hoe oud ben je?
Hoeveel dagen ben je overtijd?Anoniem26 september 2015 om 09:08Ik ben 19 jaar, helemaaaaal niet klaar voor een baby! En ik ben 3 a 4 dagen overtijd ongeveer, maar ik voel wel buikkrampen door me menstruatie maar het is alsof ze er niet door komt
ReagerenJohn (moderator)
26 september 2015 om 09:57[quote]maar ik voel wel buikkrampen door me menstruatie maar het is alsof ze er niet door komt[/quote] Dat zal dan ook wel aan de hand zijn.
Reageren
Wacht nog even rustig af. Je menstruatie kan best wel eens keer iets later komen. En helemaal wanneer je ook nog gaat stressen…..Anoniem26 september 2015 om 10:08Dus zorgen over een mogelijke zwangerschap zijn onterecht????
ReagerenJohn (moderator)
26 september 2015 om 10:17Je hebt je regels nog gehad en negatieve zwangerschapstesten. Een zwangerschap is dan toch echt niet zo voor de hand liggend.
ReagerenAnoniem26 september 2015 om 13:39Alvast bedankt , is een enorme opluchting !
Reageren