- Anoniem17 mei 2015 om 12:23
Ik ben 19 jaar, vorige maand was mijn 1e maand aan de pil, ik ben toen begonnen op de dag dat ik ongesteld ben geworden (27 maart). 16 april laatste pik geslikt, 19 april ben ik weer ongesteld geworden, 24 april weer begonnen met de pil (na mn stopweek).
Nou ben ik in de 1e week een pil vergeten, die heb ik die dag daarna genomen, samen met de pil van die dag. 9 dagen nadat ik die pil ben vergeten heb ik seks gehad. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Eigenlijk niet toch? Ik heb niet gekotst of diarree gehad waardoor de pil buiten werking zou kunnen treden. Ik moet eigenlijk vandaag weer ongesteld worden, heb beetje buikpijn en veel witte afscheiding. Zijn dit voortekens?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 mei 2015 om 12:47Omdat je de vergeten pil te laat hebt ingenomen( meer dan 12 uur) was er een kans op zwangerschap gedurende de eerste 7 dagen dat je de pil weer slikte. Bij jou waren het 9 dagen dus de pil was weer werkzaam.
Reageren
De klachten die je nu hebt zijn de voorboden van de naderende menstruatie.Anoniem17 mei 2015 om 15:45Oh oke, en is het ook normaal als ik vorige maand al zondag ongesteld ben geworden en deze maand pas dinsdag of woensdag ongesteld wordt?
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2015 om 16:10Dat kan heel goed.
Reageren
Een menstruatie hoeft niet altijd precies op dezelfde dag te komen.Anoniem18 mei 2015 om 16:44Oke, dankjewel! Ik stress hem nu eigenlijk wel een beetje want ben nog niet ongesteld geworden.. ik heb wel veel meer afscheiding dan normaal gesproken..
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2015 om 17:42Niet stressen want dat kan ook invloed op je menstruatie hebben. Gewoon rustig afwachten.
Reageren