Zoeken Vraag het forum

raar menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi iedereen,

ik wil vragen als iemand heeft ook zoiets gehad of weet daar advies voor??

Namelijk heb ik nu last van een rare menstruatie geloof ik. Ik gebruik pil 24+4. en ben wel paar keer deze keer vergeten om te nemen en wel tussentijd sex gehad. Ik wordt altijd ongesteld dan na dat ik alle 24 tabletten op heb, maar dit keer is daar iets raar aan de hand.
    Het begon bijna week te vroeg, eerste ochtend had ik heel klein beetje rood verlies, en na half dag had ik weer niets. Dan volgende dag na middag was het helemaal donker bruin. En is al week zo, alleen heel klein beetje donker bruin verlies. Vandaag ( dag 9) was de verlies iets groter, maar toch minder dan normaal. Meestal ben ik ongesteld alleen maar 3-4 dagen. En dan nog wat totaal anders is dat paar weken ben ik best vaak misselijk, en totaal rondom. soms s’ochtends of s’avonds, tijdens eten.. heb afgelopen week wel een zwangerschapstest gedaan en die was negatief..

Kan iemand hier wel advies aan mij geven dan graag,
    groetjes

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat je menstruatie anders is en te vroeg is begonnen kan door het vergeten van de pillen komen. Pillen vergeten geeft natuurlijk wel een zwangerschapsrisico. Het zou kunnen dat je te vroeg hebt getest. Ik zou dus op het einde van de week nog een test doen om zeker te zijn.

Reageren
Reageer op: raar menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.