Zoeken Vraag het forum

4 x in 1 maand ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, ik ben nu voor de 4e keer in 1 maand ongesteld geworden.. Buiten het feit dat dit niet echt gezond kan zijn, heb ik ook alle symptomen van een zwangerschap. Zo panisch als dat ik mezelf gemaakt heb, heb ik een zwangerschapstest gekocht. Ik hoor namelijk vaak dat vrouwen toch ongesteld worden tijdens de zwangerschap en ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Ik heb zelf een staafje in mijn arm maar die heb ik al 3 jaar en er nooit last van gehad dus denk niet dat het daar aan kan liggen. Ik wil eigenlijk dus graag die test doen om een zwangerschap uit te sluiten en eventueel naar een huisarts te gaan om te kijken wat het dan is, maar gaat dit eigenlijk wel als ik op het moment nog bloedverlies heb? Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Groetjes

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Onregelmatig bloedverlies (‘spotting’) of een langduriger menstruatie komt voor. De bloeding houdt soms 2 tot 26 weken aan.

Welk implantatiestaafje heb je?

De werking houdt bij de meeste vrouwen 3 jaar aan. Vrouwen die wat zwaarder zijn kunnen in het derde jaar wel af en toe een ovulatie krijgen. In dat geval kunnen zij ervoor kiezen het implantatiestaafje eerder te laten vervangen, bijvoorbeeld na 2 jaar.

Reageren
Reageer op: 4 x in 1 maand ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.