Zoeken Vraag het forum

5 keer ongesteld in 2 maanden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Margot

hallo allemaal,

ik ben laatste tijd heel veel ongesteld geweest. Vorige maand (Juli) ben ik 3 keer ongesteld geweest. (ik weet niet precies de datum). en deze maand augustus ben ik het nu al 2 keer geweest. 5 augustus was ik het geworden en 10 augustus was ik klaar. en vandaag 17 augustus ben ik het weer heel erg geworden. Ik had in mei en juni soms wel kleine bloedingen tussendoor maar dat was niet heel erg. nu ben ik het al 5 keer best hevig in 2 maanden. ik ben 17 jaar en ben nog nooit seksueel actief geweest. ik ben ongesteld sinds mijn 11e en ben ook altijd al onregelmatig geweest. Weet iemand hoe het kan? ik heb wel een soortvan bobbel aan het begin van mijn vagina (weet niet of het normaal is) ik merkte het op omdat het in de weg zat met tampon inbrengen. het deed pijn. het is niet glad. het is bobbelig (?) geen idee hoe ik het moet zeggen xd. het doet verder geen pijn alleen als ik de tampon erin doet zit het in de weg en kan het pijn doen. ik weet niet of het daarmee te maken kan hebben. ik vind het wel beetje vreemd en geen idee wat het uberhaupt kan zijn. ik zit niet aan de pil ofzo dusjaa. hopelijk kunnen jullie me helpen. xx

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

beste, ik zou toch eens naar de dokter gaan. Of eventueel eens denken aan de pil.

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. ik zou je wel aanraden om toch eens naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Catootje

In elk geval naar je huisarts. blijkbaar zijn je  hormonen van slag. Eventuele pijnstillers als ibuprofen kunnen je hormonen danig ontregelen. Naast doktersbezoek zou je advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied; iemand die ook verstand heeft van de hormoonhuishouding. Veel vrouwen hebben te maken met insulineresistentie en oestrogeendominantie, wat ontregelend kan werken op je cyclus. Is omkeerbaar met een goed voedingspatroon en natuurlijke middelen. Verder zijn diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren belangrijk voor je hele hormoonhuishouding. Bij tekorten kunnen er ontregelingen optreden.

Reageren
    Anoniempje (:

Heyy,

Ik zou ermee naar de huisarts gaan, omdat het best wel vreemd is dat het 5 keer is. Als het 3 keer in 2 maanden zou geweest zijn, was het misschien gewoon niet heel regelmatig… maar 5 keer is wel heel erg veel

Reageren
Reageer op: 5 keer ongesteld in 2 maanden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.