- Saskia5 juni 2012 om 10:13
ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt en mij misschien gerust kan stellen.
Afgelopen zondag moest ik ongesteld worden en dat gebeurde ook. De dagen ervoor had ik opeens al veel klachten. Veel misselijk, pijnlijke borsten en erg moe. Dit had ik nog nooit gehad voor mijn ongesteldheid en schrok daar erg van.
Op de zondag werd ik ongesteld en had ik erg veel last. Duizelig, misselijk en de bekende ongesteldsheidspijnen in buik en onderrug. Meestal heb ik op de dag alleen even last als het begint verder niets.
Ook de maandag erna nog steeds veel last. Ik vloei alleen bijna niets! Ik dacht nu komt er een heftige week aan maar ik heb bijna niets.
Komt iemand dit bekend voor? Is het raar dat ik opeens zoveel last heb?
1 reactieReagerenLinde15 oktober 2012 om 19:03ik heb ook op eens de afgelopen 2 keer dat ik ongesteld was hele heftige pijn gehad. zo veel pijn dat ik beide keren moest overgeven.
Normaal heb ik niet zo veel last van mijn menstruatie..
En ja ik bloed ook minder dan normaal.Wat het is weet ik niet.. ik hoor meer vrouwen om mij heen die dit zelfde ervaren en normaal ook niet zo veel last hebben.
Als ik informatie zoek hierover raden ze overal aan naar je huisarts te gaan voor een onderzoek.
Reageren
Dit ga ik doen voor de zekerheid