Zoeken Vraag het forum

weinig tot geen menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • NyN

Hallo,

Ik heb een vraag over mijn menstruatie. Ik word altijd op zondagavond of maandagochtend ongesteld. Dit keer was het pas op dinsdagmiddag. Nu is het woensdag en ben ik al bijna niet meer ongesteld (er zat amper wat in mijn tampon vandaag). Ik slik altijd netjes de pil. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en weet ook niet zo goed wat ik hier nu van moet denken.. Mijn vriend vindt het ook maar niks. Kan ik zwanger zijn of heeft het gewoon met stress te maken? Of zijn er toch andere mogelijke redenen? Hoop dat u mij hier meer over kunt vertellen.

Alvast bedankt

3 reacties
    Reageren
    Geke

Hoi, het kan idd met stress te maken hebben. Staat er iets over in de bijsluiter? En bij twijfel voorlopig even een condoom erbij gebruiken. Of een testje doen.

Geke

Reageren
    NyN

Ik slik al 8 jaar de pil.. en dit is nog nooit eerder voor gekomen!
    Heb wel een aantal drukke weken achter de rug (met een aantal stress-situaties)..

Reageren
Reageer op: weinig tot geen menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.