- 19822 april 2011 om 16:32
Ik heb moeite met het inbrengen van een tampon.
Ik heb kleine handen dus mijn vingers zijn gewoon niet lang genoeg om een tampon ver genoeg in te brengen.
Ik vind die tampons met applicator best duur.
2,71 voor 16 stuks.
Ik koop gewoon goedkope tampons en die zijn goed genoeg.
Iemand tips??5 reactiesReagerenAnoniem2 april 2011 om 17:07Vara Kassa Tampon test:
Reageren
http://kassa.vara.nl/actueel/consumentennieuws/artikel/nieuws/zaterdag-in-kassa-tampontest/Maartje4 april 2011 om 15:59Ik heb ook kleine handen en gebruik tampons zonder applicator. In elk doosje zit een beschrijving hoe je een tampon het best kunt inbrengen, maar elke vrouw heeft uiteindelijk haar eigen manier. Sommige vrouwen hurken tijdens het inbrengen. Zelf plaats ik een been op de rand van het bad of het toilet en breng dan de tampon met mijn middelvinger in. Op deze manier krijg ik de tampon goed geplaatst en voldoende diep zodat ik ‘m niet voel zitten als ik weer beweeg. Maar nogmaals, elke vrouw heeft zo haar eigen trucjes. Succes!
ReagerenLianne29 juni 2011 om 17:49ik heb voor de eerste keer een tampon, maar ik blijf ‘m voelen als ik beweeg, wat kan ik hier aan doen??
ReagerenJantine30 juni 2011 om 09:08Lianne, het kan kloppen dat je de tampon ‘voelt’ als je beweegt. Het is tenslotte een ‘vreemd ding’ dat ineens in je vagina zit. En jouw vagina is nog niet gewend aan dit ‘vreemde ding’. Ik kan me herinneren dat ik het niet zo prettig vond, maar het deed verder geen pijn, en mijn oudere zus vertelde mij dat het normaal was en dat het ‘voelen zitten’ na een paar keer gewoon over zou gaan. Inderdaad, wanneer ik nu een tampon in heb, voel ik helemaal niets ‘storends’ meer zitten. Even wennen dus! Tip: begin met de kleinste maat en verwissel gewoon vaker wanneer je merkt dat de tampon verzadigd is. Groetjes, Jantine
Reagerenkim3 december 2011 om 10:40eerst je handen wassen en dan zo ver duwen als het maar kan.
Reageren
lukt dat niet gebruik dan kleinere tampons!!!!!
oooowww………..
wil je voor mij tips geven hoe je een tampon inbrenkt ik weet nie hoe heb nu mooncup