Zoeken Vraag het forum

roestbruin menstruatiebloed.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • visje.

Hee mensen.
    Ik heb even een vraagje 🙂
    Ik slik geen pil (ben 14 jaar).
    Alleen was ik eerst altijd heel heftig ongesteld en lang, nu sinds een paar minder minder lang en een stuk minder heftig.
    Normaal zit ik er rond de 2 dagen naast, alleen nu ben ik precies een week te vroeg ongesteld geworden.
    Alleen is mn bloed niet rood maar is het een soort van roestbruine smurrie =S
    Weten jullie misschien wat er aan de hand kan zijn? Want ik snap hiet helemaal niks van…
    Groetjes van een visje.

1 reactie
    Reageren
    Eef

Hoi visje, heb je al onbeschermd seks gehad met een jongen waardoor je zwanger zou kunnen zijn? Anders denk ik dat dit soort problemen gewoon door het beginnende menstrueren komt. De menstruatie is dat bij jonge meisjes in het begin nog vaak onregelmatig is.

Maar misschien is er bij jou iets anders aan de hand, en dat kun je dan het beste aan de huisarts vragen want de huisarts kent jou en die kan je onderzoeken.

Reageren
Reageer op: roestbruin menstruatiebloed.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.