Zoeken Vraag het forum

Ongesteld en er glipt iets uit me

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Motomuts

Hay.. ik heb een tijdje geleden onveilige seks gehad en de dag erna een morning after pil gehaalt.. werd daardoor 3 dagen erna ongesteld.. terwijl ik die week ervoor het al was.. nu 2/3 weken verder weer onveilig gedaan.. en weer morning after pil genomen.. niet ongesteld deze keer.. nu zijn we een week verder en volgens de laatste menstruatie tijd zou ik het nu moeten worden.. 2 dagen voordat ik het werd had ik bruine afscheiding.. en nu 4 dagen later trek ik mijn tampon eruit.. en voel daarna iets uit me glippen. Ik kon niet zien wat het was want was al in de wc gevallen.. kan iemand mij hierbij helpen? Was het een miskraam of iets?

2 reacties
    Reageren
    Suzan

Als je het zelf niet gezien hebt,kan iemand anders helemaal niet zeggen wat het was.
    Het kan een stukje baarmoederslijmvlies geweest zijn,wat door de menstruatie eruit kwam.
    En dat je menstruatie ontregelt is,is niet zo vreemd na meerdere morning after pillen….

Reageren
    John (moderator)

Daar kan dus niemand je zo antwoord op geven.

Reageren
Reageer op: Ongesteld en er glipt iets uit me
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.