Onregelmatige cyclus na MAP

Online ZorgZus
  • #1

    Hoi allemaal,
    Bij mijn vorige cyclus heb ik onbeschermde seks gehad en heb ik daarna de MAP genomen. Hierdoor was mijn vorige menstruatie uitgesteld. Ik heb deze maand beschermde seks (condoom) gehad en mijn menstruatie is 11 dagen te vroeg! Ik maak me best zorgen omdat ik bang ben dat dit innestelingsbloed is. Ik ervaar wel klachten als lichte rug -en buikkrampen en acne. Ik vroeg me dus af of dit dus kan komen door de MAP die ik heb genomen. Want kan de MAP de menstruatie cycli die erna komen nog beïnvloeden?

    Reageer
    #2

    Je hebt toch een condoom gebruikt? Zo raak je dan toch niet zwanger
    Het kan een gevolg van de MAP zijn

    Reageer
Reageer op: Onregelmatige cyclus na MAP
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief