- Anoniem13 juli 2014 om 13:43
Ongesteld
Anoniem7 november 2014 om 18:11Goedeavond,
Reageren
Toevallig heb ik ook na 3 jaar implanon gehad te hebben een nieuwe toen direct weer geplaats voor 3 Jaar. In het begin werd k wel beetne og, maar daarna om het half jaar. nu na 4 jaar word ik om de week og, ik word hier gek van, ook is het helderood of donkerrood/bruin, ook heb ik wel heftige s*x, maar dat had ik voor het gebruik vd implanon ook. ik was mij overigens van “binnen” met water ( dus geen zeep etc). huisartsen nemen me niet zo serieus, wat zou het kunnen zijn? staafje gewoon verwijderen???
Bvd voor uw moeite. grJohn (moderator)
7 november 2014 om 20:39[quote] ik was mij overigens van “binnen” met water ( dus geen zeep etc)[/quote]
Hoe vaak doe je dat?Je zou inderdaad kunnen overwegen om de implanon te laten verwijderen. Je zou ook met je huisarts kunnen overleggen om de Primalut of de Orgametril te gebruiken. Dat kan het probleem ook nog wel eens oplossen.
ReagerenAnoniem2 juli 2018 om 21:09Hallo ik ben 14 en ik werd eerst om de maand ongesteld en nu werd ik om de twee weken en ik heb nog nooit sex gehad of pil gebruikt??
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 23:02Ga dan eens met de klacht naar de huisarts
ReagerenCatootje3 juli 2018 om 06:20DEnk ontregelde hormonen. Soms kan het komen door medicijnen, zoals bepaalde pijnstillers als ibuprofen.
Reageren