Zoeken Vraag het forum

Vaak ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben al 3 keer ongesteld geweest elke keer met een stop van maar enkele dagen. 1ste keer was normaal ongesteld (3 zware dagen 2 lichte), tweede keer was het anderhalf week waarvan de meeste zware dagen waren. En derde keer was maar 2 dagen niet zwaar en ook nietw echt licht. Nu heb ik weer bloedverlies en ik voel ook nog alsof ik een blaasontsteking heb opgelopen(bij de eerste drie had ik dat niet). Ik heb geen klacht tijdens of na sex, het lijkt letterlijj op ongesteld met bijbehorende rug en buikpijn. Ik heb van mijn HA een soakit gekregen, maar die moet ik afnemen als de ongesteld weg is, maar die kont steeds terug en ik heb het nog steeds niet afgenoemn. (Zelf denk ik niet dat ik een soa heb, maar ben geen HA en ben actief dus ja). Ik maak me nu ECHT zorgen. Wat kan het zijn?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen.
    Ik denk dat je gewoon terug moet gaan naar de huisarts en een verwijzing moet vragen voor de gynaecoloog.

Reageren
    Anoniem

Ja, dat heb ik gedaan. Ik heb pas op 13 mei afspraak gekregen. Ze hebben getest op blaasontsteking die is negatief. Weer urine genomen en naar laboratorium gestuurd en soa test afgenomen. Maar ik heb pijn. Het lijkt wel alsof iemand mij van binnen snij. Als ik veel pijn heb heb ik ook felrode bloed met wat dingetjes ertussen. Als de pijn afneemt heb ik ook geen bloed. Het lijkt niet op ongesteld deze keer. Ik weet me geen raad. Het lijkt alsof mijn dr denkt dat het een soa is. Dus moet tot resultaat wachten. Maar dit is echt niet prettig om mee te maken en dan zo lang te hoeven wachten :'(

Reageren
    Anoniem

Ja bedankt, ik ken al die mogelijke oorzaken al. Wat mij frustreert is dat ik constant rondloop met pijn. En bij het plassen doet het ook echt pijn en niemand die mij helpt. Ik moet wachten op resultaten. Paracetamol helpt niet.

Reageren
    Anoniem

Ibuprofen met paracetamol? gebruik je medicijnen? Heb je toevallig onveilige seks gehad?

Reageren
    Anoniem

Hebben ze je ook getest op chlamydia?

Reageren
    Anoniem

Ja. Ik moet wachten op resultaten. Ze hebben op alle soa’s getest.
    Ik heb een vaste partner. Ik gebruik geen medicijnen. Na de derde menstruatie ben ik met de pil begonnen.

Reageren
    Anoniem

Rustig wachten op de uitslagen, en gewoon rustig blijven. Hoe moeilijk dit ook kan zijn.

Reageren
Reageer op: Vaak ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.