Bloeden na orgasme

  • #1

    Hoi, ik heb inmiddels 2 weken geleden mijn stopweek met 1 dag ingekort. Het bloeden stopte gewoon even snel als bij 7 dagen, maar toen ik weer seks had (4e dag van de pil) begon ik weer te bloeden. Het was eerst bruin en daarna ‘vers’ bloed. 2 dagen later weer geprobeerd, hetzelfde verhaal. 5 dagen later ging ik weer bloeden na een orgasme door mijn clitoris te stimuleren. 6 dagen later (vandaag) heb ik weer mijzelf gevingerd (clitoris) en kreeg ik een uur na het orgasme een soort menstruatie buikpijn met vers bloedverlies. Heeft dit allemaal te maken met het inkorten van mijn pil? Of betekent dit iets anders?

    Reactie
    #2

    Dat zal niet van het inkorten zijn . Ga met de klachten naar de huisarts, het zou een infectie kunnen zijn

    Reactie
Reageer op: Bloeden na orgasme
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief