Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke borsten en steken in onderbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mamavan2

Hallo,

Ik heb nu al 8 dagen gevoelige borsten die best pijnlijk zijn, over 2 dagen moet ik ongesteld worden. Normaal gesproken begint de pijn in mijn borsten 3 dagen voordat ik ongesteld wordt. Kan dit zoveel afwijken. Ook heb ik zeker al een dag of 6 kleine krampen in mijn onderbuik en normaal gesproken is dit ook vlak voor mijn menstruatie. Een early zwangerschapstest heb ik al gedaan en deze was negatief. Kan het zijn dat mijn borsten en krampen in mijn buik gewoon bij mijn aankomende menstruatie horen ook al wijkt het nu zoveel af?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dat kan toch van de komende menstruatie zijn.

Reageren
    Mamavan2

ook als dit normaal niet zo is en nu dus 10 dagen voor de menstruatie. Ook heb een cyclus van 28 dagen waar normaal niks in afwijkt. Ik gebruik geen anticonceptie, mijn conclusie was dat ik wel zwanger moet zijn of me druk maak om een eventuele zwangerschap en mijn lichaam deze symptomen afgeeft. Mijn leeftijd is 34.

Reageren
    John (moderator)

Het kan al vanaf 10-12 dagen voor de menstruatie beginnen. Met de eisprong. dat is niet zo heel vreemd, ook al heb je dan normaliter niet zo. Als je menstruatie uit zou blijven,doe dan opnieuw een zwangerschapstest

Reageren
Reageer op: Pijnlijke borsten en steken in onderbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.