Zoeken Vraag het forum

Buikpijn/ bloedverlies/ pijn bij seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

ik ben 20 jaar en heb nu 2,5 jaar n spiraaltje. Nooit problemen mee gehad maar in de laatste paar maanden ben ik wel erg onregelmatig ongesteld geworden. Het is bv zo dat ik nu 2 weken ongesteld ben en dan een week niet o.i.d. Ik ervaar ook sinds enkele weken erge buikpijn. Deze buikpijn is soms zo storend dat ik niet kan eten omdat het dan omslaat in misselijkheid. Het gaat om een buikpijn in de onderbuik. Ik heb gister seks gehad met mijn partner (nooit problemen mee gehad) en ervoer dit als erg pijnlijk. Hoe dieper hoe pijnlijker. Hierna geprobeerd met meer voorspel en dit was minder pijnlijk maar nog steeds pijnlijk.

ik ben 2 weken geleden naar de huisarts gegaan ivm controle van het spiraaltje en die bleek goed op zn plek te zitten/ geen problemen te hebben. Nu vraag ik me af wat het dan toch zou kunnen zijn.

Ik heb een afspraak met dokter weer staan op donderdag en ze vroegen me om een bekertje plas mee te nemen. Wat kan ik verwachten/ wat denken jullie dat er aan de hand kan zijn?

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ohja en het is net alsof t bloed erg slijmerig is tov normaal.

Reageren
    Catootje

Hormonale anticonceptie werkt verstorend op je eigen hormoonhuishouding en zorgt voor verlies van vitaminen en mineralen. Vooral een spiraaltje werkt verhogend op het cortisol. Op de kortere of langere termijn kan je  hiervan klachten ondervinden. Koperspiraaltje werkt verhogend op het koperniveau in je lichaam en verstoort daardoor indirect je hormoonhuishouding. Heb zelf een pessarium.

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen zonder onderzoek. Vraag een verwijzing voor de gynaecoloog.

Reageren
Reageer op: Buikpijn/ bloedverlies/ pijn bij seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.