Zoeken Vraag het forum

Te vroeg en licht Ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anno

Hallo. Ik ben deze maand 5 dagen te vroeg ongesteld geworden. Het bloed is donkerrood/donkerbruin, dik en het is veel minder dan normaal. Nu ben ik bang dat het een innesteling bloeding is.. Maar in slik de pil (ik ben hem deze maand 0 keer vergeten als het goed is) en ik heb 1 keer seks gehad met mijn vriend aan het begin van de maand, hij is toen NIET in mij gekomen. ik ben momenteel op vakantie dus ik kan niet naar de dokter gaan. Morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden dus ik zit nu in mijn stopweek van de pil. Vandaag is de 3e dag dat ik bloed, en het lijkt vandaag meer te bloeden dan op de 1e en 2e dag.

Weet iemand of dit meer lijkt op een innesteling bloeding of een doorbraak bloeding.

Als het een doorbraak bloeding is word ik dan nog ongesteld?

Wat kan ik het beste doen nu? Ik ben er absoluut nog niet aan toe om een baby te krijgen.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wanneer heb je de laatste pil genomen?

Reageren
    Anno

Ik slikte op dat moment de pil nog. Het eerste bloed kwam op de dag waarop ik mijn laatste pil nam.

Vandaag is de 4e dag sinds het bloeden en het begint nu door te zetten. Met helderrood bloed en 5ml per halve dag. Dit is ook de dag dat ik ongesteld hoor te worden.

Het lijkt nu dus op normale ongesteldheid. Alleen vind ik het nog wel raar dat ik 5 dagen te vroeg ben gaan bloeden en dat ik geen ongesteldheidsklachten had en het weinig en oud bloed was.

Kan dit een innesteling bloeding zijn geweest maar dat ik toch ongesteld ben geworden?

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt dan toch meer op een menstruatie.

Reageren
    Blabla

ik Heb precies hetzelfde ik weet niet wat het is en zou het wel willen weten

Reageren
Reageer op: Te vroeg en licht Ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.