- Anno7 juli 2019 om 21:42
Hallo. Ik ben deze maand 5 dagen te vroeg ongesteld geworden. Het bloed is donkerrood/donkerbruin, dik en het is veel minder dan normaal. Nu ben ik bang dat het een innesteling bloeding is.. Maar in slik de pil (ik ben hem deze maand 0 keer vergeten als het goed is) en ik heb 1 keer seks gehad met mijn vriend aan het begin van de maand, hij is toen NIET in mij gekomen. ik ben momenteel op vakantie dus ik kan niet naar de dokter gaan. Morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden dus ik zit nu in mijn stopweek van de pil. Vandaag is de 3e dag dat ik bloed, en het lijkt vandaag meer te bloeden dan op de 1e en 2e dag.
Weet iemand of dit meer lijkt op een innesteling bloeding of een doorbraak bloeding.
Als het een doorbraak bloeding is word ik dan nog ongesteld?
Wat kan ik het beste doen nu? Ik ben er absoluut nog niet aan toe om een baby te krijgen.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juli 2019 om 22:11Wanneer heb je de laatste pil genomen?
ReagerenAnno9 juli 2019 om 00:44Ik slikte op dat moment de pil nog. Het eerste bloed kwam op de dag waarop ik mijn laatste pil nam.
Vandaag is de 4e dag sinds het bloeden en het begint nu door te zetten. Met helderrood bloed en 5ml per halve dag. Dit is ook de dag dat ik ongesteld hoor te worden.
Het lijkt nu dus op normale ongesteldheid. Alleen vind ik het nog wel raar dat ik 5 dagen te vroeg ben gaan bloeden en dat ik geen ongesteldheidsklachten had en het weinig en oud bloed was.
Kan dit een innesteling bloeding zijn geweest maar dat ik toch ongesteld ben geworden?
ReagerenJohn (moderator)
9 juli 2019 om 00:46Het lijkt dan toch meer op een menstruatie.
ReagerenBlabla15 juli 2019 om 09:25ik Heb precies hetzelfde ik weet niet wat het is en zou het wel willen weten
Reageren