- Anies12 november 2018 om 18:47
hi Ik heb een vraag,
ik slik altijd de pil trouw daar twijfel ik niet aan. Op donderdag 8 november nam ik me laatste pil in van de strip en zit nu in Mn stopweek, tis nu al maandag en ik ben nog steeds niet ongesteld? Wel ben ik elke keer steeds misselijk dat duurt een paar seconden of minuutjes en dan is het weer weg, dan weer later komt het steeds terug. Voel me gewoon niet echt goed ofzo. Ik heb momenteel toetsweek en daar heb ik wel stress van, maar heb vaker toetsweek gehad met stress maar toen werd ik wel steeds ongesteld dus geen idee wat het dan is. Ik heb wel seks met mijn vriend, maar dat doen we dus veilig aangezien ik de pil tijd netjes inneem.
duidt dit op een zwanger schap of niet? Want daar heb ik geen zin in, ik ben nog maar 15 jaar… Â ik had een zwangerschapstest gedaan in de middag, die gaf aan niet zwanger. Maar alsnog zit ik met twijfels? Weet iemand wat het is of kan zijn?
ik hoop op reacties
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 november 2018 om 18:48Door stress kan je menstruatie best wel eens wat later zijn. Gewoon even rustig afwachten
ReagerenCatootje12 november 2018 om 22:30Pilgebruik onderdrukt je eigen hormonen, verergert oestrogeendominantie en zorgt voor verliezen aan vitaminen en mineralen, waaronder zink. Dit alles kan klachten geven.
ReagerenAnies13 november 2018 om 19:49hoi ik ben inmiddels ongesteld geworden vandaag maar die misselijkheid gaat dus echt niet weg!! En voor mijn gevoel voelt me buik opgezwollen en dik aan (alsof ik teveel heb gegeten wat niet zo is) maar wat kan ik nu doen, of wat is het? Ben steeds zo erg misselijk
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2018 om 20:48Ga met de klachten naar de huisarts
Reageren