Zoeken Vraag het forum

Misselijk steeds nog niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anies

hi Ik heb een vraag,

ik slik altijd de pil trouw daar twijfel ik niet aan. Op donderdag 8 november nam ik me laatste pil in van de strip en zit nu in Mn stopweek, tis nu al maandag en ik ben nog steeds niet ongesteld? Wel ben ik elke keer steeds misselijk dat duurt een paar seconden of minuutjes en dan is het weer weg, dan weer later komt het steeds terug. Voel me gewoon niet echt goed ofzo. Ik heb momenteel toetsweek en daar heb ik wel stress van, maar heb vaker toetsweek gehad met stress maar toen werd ik wel steeds ongesteld dus geen idee wat het dan is. Ik heb wel seks met mijn vriend, maar dat doen we dus veilig aangezien ik de pil tijd netjes inneem.

duidt dit op een zwanger schap of niet? Want daar heb ik geen zin in, ik ben nog maar 15 jaar…  ik had een zwangerschapstest gedaan in de middag, die gaf aan niet zwanger. Maar alsnog zit ik met twijfels? Weet iemand wat het is of kan zijn?

ik hoop op reacties

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Door stress kan je menstruatie best wel eens wat later zijn. Gewoon even rustig afwachten

Reageren
    Catootje

Pilgebruik onderdrukt je eigen hormonen, verergert oestrogeendominantie en zorgt voor verliezen aan vitaminen en mineralen, waaronder zink. Dit alles kan klachten geven.

Reageren
    Anies

hoi ik ben inmiddels ongesteld geworden vandaag maar die misselijkheid gaat dus echt niet weg!! En voor mijn gevoel voelt me buik opgezwollen en dik aan (alsof ik teveel heb gegeten wat niet zo is) maar wat kan ik nu doen, of wat is het? Ben steeds zo erg misselijk

Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Misselijk steeds nog niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.