- Een meisje22 augustus 2018 om 10:14
Hallo,
ik wilde al heel lang tampons gebruiken en vandaag is het eindelijk gelukt een tampon in te brengen.
ik had kleine tampons met inbrenghuls maar ik voel lichte weerstand, alsof ik moet plassen. Ik wilde hem er daarom uithalen maar dat lukte ook niet, dat deed pijn en het voelde alsof hij vast zat, hij is hierdoor wel iets gezakt volgens mij. Ook voelt het nu alsof hij redelijk dicht tegen de opening van mijn vagina aanligt.
kent iemand dit gevoel en hoe krijg ik die tampon (liefst pijnloos) eruit?
2 reactiesReagerenMeisje22 augustus 2018 om 10:20ook als ik een beetje weerstand bied, dus bv zoals bij het plassen, dan voel ik hem echt zitten zegmaar… en ja dat voelt niet zo chill.
ik ben 15 jaar btw
ReagerenCatootje23 augustus 2018 om 09:56Ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Als het niet lukt, gewoon je moeder vragen of desnoods aan je huisarts/assistente. Ik ken het van vroeger in mijn puberteit, toen lukte het ook niet. het kan heel lastig zijn om te voelen of je gespannen of ontspannen bent. Vaak span je onbewust toch aan. Bij mij lukt het het beste als ik op m’n zij lig. Als hij nog niet is volgezogen is het misschien ook lastiger om hem eruit te krijgen omdat ie dan stroef is.
Reageren