- Anoniem5 augustus 2018 om 11:27
Hallo lieve mensen
Ik heb de laatste 3 maanden een cyclus van 22-23 dagen. Zaterdag 21 juli is er een klein “ongelukje” gebeurd.. namelijk dat er wat voorvocht in de buurt van mijn vagina is geweest, hij is totaal niet in mij geweest maar maakte mij toch zorgen en heb een morning after pil gehaald en ingenomen op maandag 23 juli (ella one pilletje). Nou mijn menstruatie duurt ongeveer 5 dagen. De laatste keer was ik ongesteld van 6 juli tot 11 juli ( kan dat ik er een dagje naast zit) en ik zou dus rond 2-3 augustus weer ongesteld moeten worden. En gelukkig maar werd ik ook ongesteld 2 dagen geleden (3 augustus). Alleen maak ik mij wat zorgen omdat het bloedverlies wel zoals altijd is ( redelijk veel en soms hevig), maar veels te kort is.. het duurde maar twee dagen dat ik bloed verloor en deze morgen ging ik naar de wc, wanneer ik mij schoon maakte met het wc papier kwam er alleen donkerbruine afscheding mee af, en wat kleeeeine bloedvlekjes. Mijn vraag is nu hoe komt het dat mijn menstruatie zo kort is? Is het door de morning after pil? Of kan het een innestelingsbloeding zijn? Help a girl out please! X