Raar vreesachtig zakje

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG
  • #1

    Hallo allemaal. Ik heb een vraag aan jullie allemaal in de hoop dat iemand weet wat er aan de hand is. Ik slik nu al 2 jaar de pil. Nooit last mee gehad. 2 weken terug ben ik 1 dag vergeten de pil te slikken. En normaal gesproken is dat geen probleem. Nu begon ik na 3 dagen toch lichte bloedingen te krijgen. Geen buikkrampen. Ik bleef de pil slikken in de hoop dat het minder werd en verdween. Dit was niet het geval dus ben ik 2 dagen geleden gestopt. Nu had ik vrezelijke buikkrampen(heb normaal pok krampen maar die zijn gewoon te verdragen en verstoren mijn doen en laten niet) ik kon wel janken van de pijn. Af en toe als ik mijn tampon er te ver in duw kan ik een vervelende druk krijgen die mijn krampen verergen. Ik ben op de wc gaan zitten en na 5 min voelde ik er iets "uit" vallen. Ik keek wat her was en het leek op een soort zakje van vreesachtige en gestoldebloed substantie. Ik zal hier later een foto van toevoegen. Nu 10 min later zijn de krampen wel verminderd maar nog steeds aanwezig. Wat zou het kunnen zijn? Ik stres hem namelijk enorm en mijn ouders zíjn op vakanties. HELP!!

    Reactie
    #2

    ik ben bang dat ik geen foto's kan toevoegen. Ze zeggen dat het bestand te groot is.

    Reactie
Reageer op: Raar vreesachtig zakje
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief